Recenze hotelu Malievi Villa Apartments (Řecko - Kréta - Anissaras) - Doba pobytu: 31/7 – 7/8 2017

Recenze hotelu Malievi Villa Apartments - Řecko - Kréta - Anissaras

Při zpracování hodnocení jsem vycházel z reálné objednávky, tj. relativně levný hotel, s nabídkou stravy formou all inklusive. Na úvod musím zdůraznit, že jsme provedli výměnu ubytovacího zařízení na základě velmi negativních zkušeností, o kterých přítelkyni informovala její kolegyně z práce… Původní i změněný zájezd jsme objednali a zakoupili přes agenturu Zájezdy.cz, avšak konkrétním pořadatelem byla v obou případech CK *** (dále jen CK) Jsem přesvědčen, že pouze díky aktivnímu přístupu paní/slečny Bc. Lucie K. vedení CK „pochopilo“, že do hotelu plného švábů… odmítáme odjet… a v podstatě během dvou dnů zařídilo výměnu. V podstatě můžeme konstatovat, že kvalita a úroveň ubytování, stravování a poskytnutých služeb ODPOVÍDALA zveřejněné nabídce. Veškerý personál byl vstřícný a ochotný… Zvláštní poděkování si však zasluhují české brigádnice ROMANA a ANETA. Teprve na místě jsem pochopil, že je nutné se více zajímat o „typ“ vstupu do moře než o typ pláže. Nelze říci, že by CK uvedla lživé informace, pouze „prostorově omezené“… Tento hotel je vhodný pro rodiny s dětmi (s vědomím „hlubokého“ bazénu) a pro klienty toužící po klidnějším prostředí. Podle mého soudu uspokojí méně náročné klienty, hledající cenově přijatelné ubytování a stravování Zástupkyně CK nám i dalšímu páru pomohla při výměně pokoje.

Ubytování (4 / 5)

Jak jsem již uvedl v úvodu – po první noci strávené ve „sklepním pokoji“ jsme již dále byli ubytováni na odpovídající úrovni… Jen ten výhled k moři jsme tak trošku postrádali… Pokoj byl vybaven jednoduše, ale funkčně, oproti jiným zařízením nás překvapila vana v koupelně… Nefungovala nám TV, takže nemůžeme posoudit programovou nabídku, ale neřešili jsme to, měli jsme jiné zájmy… Velký problém je však větrání. Bohužel se však jedná již o – bez stavebních úprav – neřešitelný problém. Všechny pokoje jsou vybaveny pouze „balkónovými“ dveřmi, které by však přes noc měli být zavřené… Skrz mřížkování příliš vzduchu neproudí… Po výměně pokoje jsme ponechávali tyto dveře mírně až úplně otevřené… Poslední 2 dny, kdy se zklidnil vítr, jsme „to vzdali“ a objednali si větrání za 5€/den… Jeho kvalita byla dost mizerná – hučel a „nic moc chladil“… Ale hotel jako komplex působí velmi pěkně, mile – vyvolává pocity vlídného domácího prostředí… Přímo u hotelu je bazén s lehátky a slunečníky, pouze pro malé děti jsou třeba plavací vesty, rukávky…. celý bazén je hluboký od 1,8 do 2,8 m. V úrovni vchodu (1. patra) se nachází terasa s výhledem na moře, vybavená dostatečným počtem křesílek a stolků…

Strava a stravování (4 / 5)

V podstatě si nemůžeme na skladbu a množství stravy stěžovat. Samozřejmě, s vědomím, že se strava dovážela z jiného zařízení. Snad jedinou výhradu bychom mohli mít k sortimentu ovoce, kdy byly v nabídce „pouze“ melouny. Ale naprosto vyhovovala nabídka zeleniny… V uvedeném zařízení byl systém stravování – samoobslužným bufetem, včetně odnosu použitého nádobí Nepovažovali jsme to za „jakýsi nebetyčný nedostatek“ – zažili jsem tento způsob i v jiných státech a hotelech vyšší třídy… Nápojů bylo po celý den dostatek, sortiment odpovídal uvedené informaci CK. Nesetkali jsme se ani s chybějícím mlékem, když došlo – stačilo požádat a obsluhující personál ho okamžitě a ochotně doplnil. Zde však považujeme za potřebné zdůraznit, že po celou dobu výdeje stravy byl pravidelně přítomen manager, který – kdykoliv bylo třeba – pomohl, zaskočil…

Vybavení, služby a personál hotelu (4 / 5)

a) Oblast organizačního a personálního zabezpečení Sluší se CK „poděkovat“ za péči o náš zdravotní stav i nikde neavizovanou ranní rozcvičku – zajištění běhání po letišti v Praze. Osobně jsem přesvědčen, že je v silách pracovníka CK během max. 5 minut telefonicky zjistit skutečně platné odbavovací boxy. Vzhledem k rozesílání podkladů elektronicky (e-mailem) a pár dní před odletem by tento způsob předávání KVALITNÍ, REÁLNÉ INFORMACE neměl činit CK problémy… Nemíním řešit tzv. „teritoriální působnost naší“ delegátky, ale faktem je, že jsme měli oproti jiným ob-jektům/destinacím „štěstí“ a úvodní seznámení proběhlo za pár hodin po příjezdu do hotelu. Osobně se domnívám, že jsme byli seznámeni s potřebnými informacemi, avšak kromě jedné – podle mého dost podstatné informace, že když chceme vyměnit ručníky – musíme je hodit na zem… Tuto informaci jsme získali úplně náhodou od dvojice, která se chystala na odjezd!!! Pravděpodobně patří k místnímu (hotelovému) folklóru zkoušet, co si příchozí „nechají líbit“. Tak jsme my a další pár obdrželi „sklepní pokoje“… Zde si naše slečna delegátka zaslouží pochvalu… domluvila nám, že se následující den do 12:00 hodin budeme moci přestěhovat (po odjíždějících klientech…). Řecko je krásná, naprosto „pohodová“ země, kde „není kam spěchat“… a tak jsme se po 13:00 hodině dočkali klíčů od „nových pokojů“. Jiné služby jsme od delegátky po dobu pobytu nepožadovali, takže jsme se s ní setkali před odjezdem, kdy vyvěšovala na nástěnku pokyny k odjezdu… (jiná) zástupkyně CK nám na letišti krátce pomohla v orientaci a poté „někam odešla“ Paní majitelka – velmi milá a šarmantní dáma, která snad každý den minimálně 2 – 3x prošla mezi hosty, stále usměvavá a vlídná… Manager – osobně jsem přesvědčen, že věnoval řízení a bezproblémovému chodu maximální energii… Vždy byl ochotný, vstřícný, a – což nebývá u této funkce obvyklé – mnohdy se aktivně zapojoval i do běž-ných činností (dovoz stravy, její přenesení…) (České) kuchařky ¬ Romana a Aneta – byli v mnoha směrech tou „duší, srdíčkem“ veškerého dění… Vždy milé, usměvavé, ochotné pomoci, poradit… A vůbec si netroufám posoudit kolik času strávili v péči o nás Asi nejvýstižnější je pojem „od vidíš do nevidíš“. Odolat se nedalo čerstvě upečeným palačinkám, či grilo¬vaným pochoutkám, které nám obě „děvčata“ chystala zejména pro večerní posezení… Osobně jsem přesvědčen, že český zaměstnavatel sl. Romany může být na svoji pracovnici NÁLEŽITĚ HRDÝ, JEJÍ SCHOPNOSTI a DOVEDNOSTI JSOU SKUTEČNĚ ÚŽASNÉ!!! Nebylo by „slušné“ nezmínit i místní, řeckou pomocnici. Vždy usměvavá, ochotná pomoci – jen byl problém „domluvit se“…

Pláž a moře (3 / 5)

Nejbližší pláž byla cca 5, 10 minut vzdálená od hotelu. Ani tak nebylo na závadu, že je kamínková, obláz-ková – ale problém je kluzké, ostré a kamenité dno moře od prvních metrů… Během procházek podél moře jsme zjistili, že takto je to téměř po celém pobřeží v okolí… Skutečně krásnou, písečně-oblázkovou pláž jsme našli cca po 25 minutách „vycházkové“ chůze… Zde jsou k dispozici slunečníky a lehátka (7€ na celý den za S+2xL), stánek s občerstvením, voda na omytí nohou, sprcha i převlékárna…

Okolí hotelu (4 / 5)

Hotel je umístěn v klidnější části, avšak zábavu nabízí řada barů, taveren… při („nekonečné“) procházce po pobřeží. Další možností je zajet si taxíkem (10€) do nepříliš vzdáleného městečka. K poznání vzdálenějšího okolí jsme využili zapůjčený automobil. Půjčovny (všech možných) vozidel jsou na „každém“ kroku… Skutečným (adrenalinovým) zážitkem byla jízda na čtyřkolce

Celkový dojem (4 / 5)

V podstatě se dá říci, že tento "domácí hotýlek" splnil téměř vše, co bylo uvedeno v nabíd-ce. Problémem jsou vstupy do moře... ale ty jsou však (alespoň v této oblasti) téměř všude dost kluzké, kamenité s ostrými hranami... Ale Kréta jako taková - krásná země, naprosto "pohodoví" obyvatelé, vstřícní, usměvaví... Co si však zasluhuje zopakování - TO JE OBROVSKÝ DÍK A OCENĚNÍ "práce" obou "českých" "kuchařek"...

Hotel vhodný pro:

  • Odpočinek
  • Rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.