Popis

Popis hotelu Diana Beach ***

Popis zájezdu:

Tunisko / Djerba / Zarzis. Hotel leží přímo na krásné, dlouhé, písčité pláži nedaleko města Zarzis a v sousedství hotelu Eden Star. Svým vybavením a službami je hotel přímo stvořený pro pohodovou dovolenou.

Vzdálenost od:
  • pláže: u pláže
  • letiště: 50 km
  • centra: Zarzis 13 km
  • nákupních možností: 200 m
Ubytování:

Standardní pokoj

  • individuálně ovladatelná klimatizace (hlavní sezona)
  • telefon
  • TV se satelitním příjmem
  • lednička (za poplatek)
  • vlastní sociální zařízení (koupelna, WC)
  • trezor na pokoji (za poplatek), balkon nebo terasa
Ubytování za příplatek
  • Jednolůžkový pokoj
  • Pokoj s výhledem na moře
Zařízení:
  • vstupní hala s recepcí
  • hlavní restaurace
  • lobby bar
  • disko bar
  • maurská kavárna
  • připojení k internetu (za poplatek)
  • Wi-Fi (zdarma na recepci)
  • minimarket
  • směnárna
  • kadeřnictví
  • bazén (lehátka a slunečníky zdarma, osušky za zálohu)
  • dětský bazén
  • miniklub
Pláž:
  • písčitá
  • lehátka a slunečníky zdarma
  • osušky za zálohu
Sportovní aktivity a zábava zdarma:
  • animační programy
  • večerní programy
  • tenisové kurty
  • pétanque
  • stolní tenis
  • diskotéka
  • aerobik
  • volejbal
  • šipky
Sportovní aktivity a zábava za poplatek:
  • vodní sporty na pláži
  • balneo centrum
  • turecké lázně
Stravování v ceně:
  • All Inclusive: 10.00–22.00, zahrnuje snídaně, obědy a večeře formou bufetu, během dne lehké občerstvení, neomezené množství rozlévaných nealkoholických a alkoholických nápojů místní výroby. Lze čerpat v místech a časech určených hotelem.

Celkové hodnocení hotelu

Hodnotilo

13 uživatelů

Pořadí

6. nejlépe hodnocený hotel v destinaci .

Poslední komentář

9.10.2017 | Paty
Datum pobytu: 1.9.2017
Rozhodně za ty peníze nedoporučuji!

Nejnovější recenze

1
4.8.2017 | Xena
Datum pobytu 1.7.2017
1/5 - Nic moc
S dětmi radši někde jinde...
1
3.8.2017 | Martin
Datum pobytu 1.7.2017
1/5 - Nic moc
Nikdy více. Nejhorší je laxní přístup cestovních kanceláří, jež museli vědět o nefunkční klimatizaci a celkově neutěšeném stavu hotelu. Chudák delagát Samir se snažil, ale nic nezmohl a bez intervence zmiňovaných CK ani nic nezmůže. Za 17 500 Kč na 10 dnů jsme očekávaly jiné služby - pokoj - stravu, jež je standardem 3 hvězd, bohužel splněno tak na 1 hvězdu s přimhouřeným okem. Doporučuji CK audit tohoto hotelu. Nechápu příznivé recenze tohoto hotelu, recenzenti pravděpodobně hodnotily jiný hotel.
5
29.7.2017 | Kuczová Ivana
Datum pobytu 1.7.2017
5/5 - Úžasné
Za naší rodinu až na počáteční šok z vybavení hotelu opravdu příjemně strávená dovolená k poměru peněz.Ráda se do Tunisu vrátím.

Tunisko

Poloha: Na severu Afriky, v srdci Středomoří, Vás přivítá exotická země, vyhlášená srdečností a pohostinností svých obyvatel, v níž se mísí evropské a arabské kulturní vlivy.

Přírodní podmínky: Tunisko vás uchvátí malebným pobřežím, blankytně modrým mořem s prosluněnými písčitými plážemi s pozvolným vstupem do moře, na kterých jsou umístěny hotely s bazény v palmových zahradách.

Počet obyvatel: 9 156 000

Hlavní město: Tunis

Jazyk: arabština a francouzština

Měna: tuniský dinár TND (1,10 TND = 1 USD)

Ceny: minerálka 1 l: 1-1,5 DT káva: 1-1,5 DT víno (0,7 l): 7-12 DT soft drink (0,3 l): 1-1,5 DT pivo (0,3 l): 2-2,5 DT sendvič: 2,5-3,5 DT pizza: 3,5-6 DT

Pláže: Písečné s pozvolým vstupem do moře.

Poznámka: Podmínky vstupu do Tuniska: Cestovní pas, platný minimálně 3 měsíce po návratu, povinné pojištění léčebných výloh do zahraničí (=zdravotní cestovní pojištění). Pro zájezdy organizované CK není nutné vstupní vízum. Před vstupem a při výstupu je nutné vyplnit kartu s osobními údaji pro potřeby policie. Hodnocení hotelů: je uváděno dle oficiálního hodnocení Tuniského národního úřadu pro cestovní ruch. Údaje o vzdálenost do centra města a na pláž uváděné v katalogu jsou orientační. Klimatizace v hotelích: v návaznosti na vyhlášku tuniského Ministerstva turistiky vás chceme upozornit na povinnost hotelů spustit klimatizaci v období od 1.7. do 31.8. (pokud je hotel klimatizací vybaven), v ostatních měsících je rozhodnutí o spuštění klimatizace zcela v kompetenci vedení hotelu a není v moci CK toto ovlivnit. Klimatizace na pokojích je funkční pouze v případě uzavření balkonových dveří či oken. Toto platí pro všechny kategorie hotelů. Stravování: v žádném z hotelů není možné vynášet stravu z restaurace. Do hotelových restaurací není dovoleno chodit na stravování v plavkách (vyjma Beach baru a Pool baru). Od 4****hotelů výše se požaduje, aby měli muži na večeři dlouhé kalhoty. Nápoje nejsou zahrnuty v ceně večeří a obědů. V případě programu All Inclusive je podávání nápojů časově omezeno dle režimu jednotlivých hotelů. V hotelích označených v katalogu stejnou kategoriií a stejnou cenou je stravování bufetovou formou (totožné s označením stravováním "formou švédských stolů"), nebo částečně servírované či servírované, ve stejném cenovém limitu. Typ stravování je daný hotelem. I v případě, kdy je snídaně a večeře podávána bufetovou formou se může stát, že některá jídla jsou s částečnou obsluhou. Nápoje nejsou zahrnuty v ceně večeří a obědů. Výraz "minibar" je užíván v Tunisku pro chladničku. Upozorňujeme klienty na možnost zmeškání objednané stravy z důvodu pozdního příletu nebo časnějšího odletu. Ve většině případů nelze zmeškanou stravu nahradit. Pokoje: standartní pokoje jsou dvoulůžkové. Omezený počet pokojů využívá hotel pro prodej jako pokoje jednolůžkové - na vyžádání. Ve všech hotelích jsou možné dvoulůžkové pokoje s jednou přistýlkou (třílůžkový pokoj). V některých hotelích jsou možné dvoulůžkové pokoje se dvěma přistýlkami (čtyřlůžkový pokoj), pokoje jsou však prostorově menší. U některých čtyřlůžkových pokojů v některých hotelích jsou přistýlky pro děti - 3. a 4. lůžko na pokoji - formou paland. U některých čtyřlůžkových pokojů v některých hotelích jsou menší balkony či je tento pokoj bez balkonu pouze s oknem. V některých hotelích se čtyřlůžkové pokoje nacházejí převážně v přízemí. Speciální přání klientů jako např. vyšší patro, v případě hotelového komplexu typ a umístění budovy, výhled na moře apod. nelze považovat za součást potvrzené objednávky, pokud není tato služba placená. Pokoje musí být vyklizeny do 12.00 hodin. Možnost nastěhování v den příletu/příjezdu je nejdříve po 14.00 hodině. Časný příjezd či pozdní odjezd neopravňují k delšímu používání pokoje. Trezory/sejfy: pronájem za úhradu v recepci hotelu. Ručníky/osušky: hotelové ručníky/osušky se nesmí vynášet k bazénu či na pláž. Animace: je součástí nabídky většiny tuniských hotelů. Její provozování i doba je zcela v kompetenci vedení každého hotelu. Sportovní aktivity: veškeré sportovní aktivity jsou za poplatek, pokud není uvedeno jinak. Lehátka a slunečníky: u všech hotelů podléhají lehátka (ať již samostatné či s matrací - "matlou") úhradě. V některých hotelích není možné použít slunečníky u bazénu bez lehátek. Provozování lehátek i slunečníků je zcela v kompetenci daného hotelu a to i jejich poskytování klientům zdarma či za úhradu. Delegáti: zajišťují transfery z/na letiště a první informační schůzku, další informační schůzky (cca dvě za týden) se konají dle dispozic uvedených na informační nástěnce, kde také naleznete telefonická spojení na delegáty a místní kancelář. Delegáti hovoří česky. Late Check Out: prodloužené využívání pokoje - hradí klient přímo na recepci hotelu. Je možné pouze v případě, že není hotel zcela naplněn. Rozhodnutí o hodině, do níž je možné pokoj využít při úhradě Late Check Out, je zcela v kompetenci daného hotelu. Baby cot: dětská postýlka pro dítě do 2 let - hradí klient přímo na recepci hotelu. Je možné tuto službu uvést do voucheru s poznámkou, že klient tuto službu uhradí v hotovosti na recepci hotelu. Sea View: výhled na moře - hradí klient přímo na recepci hotelu. Je možné pouze v případě, že není hotel zcela naplněn. Není možné u zájezdů "Last Minute", tzn. 30 kalendářních dní před začátkem zájezdu. Lékařská pomoc/lékárny: ordinační hodiny jsou většinou od 09.00 do 20.00 hodin místního času vyjma neděle. Běžné léky lze koupit v místních lékárnách. Poplatky za lékařskou péči a léky se platí v hotovosti. Lékařskou zprávu včetně účtenek od lékaře a léků předložte po návratu do ČR pojišťovně. V případě onemocnění se obraťte na delegáta nebo na recepci hotelu.

Popis byl převzat z katalogu CK Alexandria

Hotely Zarzis