Detail recenze: Aqua Azur Hotel

  Bulharsko, Svatý Konstantin

3/5

Cena
od 7 290 Kč/os
Lucie:
První návštěva Bulharska a bohužel zklamání, což způsobilo chování personálu a poskytované služby hotelu a hotel samotný, což neodpovídá 4*.

Ubytování

Nefunkční lednice, nefunkční klimatizace. Nahlásili jsme, klimatizaci opravili. Je nastavena centrálně. Ložní prádlo měněno 1x za týden. Nevysáto po celou dobu, nevytřena koupelna, nevyleštěno zrcadlo. Stlát jsme si museli sami. Nepochopila jsem systém uzamykání vstupu k bazénu. V 18 hod se zamkne vnitřní vstup k bazénu, poté musíte obcházet celý hotel a jít hlavním vchodem od silnice, a nebo od 19 hod přes restauraci, kde je klima na 16 st., a všichni večeří, takže jdete v plavkách kolem stravujících se lidí. K nepochopení. Po večeři se zamyká v 21 hod. restaurace, pokud sedíte na terase, máte smůlu a opět musíte obcházet celý hotel a jít hlavním vchodem. Šla jsem před 21 hod do restaurace po pití synovi, když jsme přišli z procházky, personál - stará paní - nás nevybíravě vyhodila, zabouchla za námi dveře a zamkla. Syn se rozbrečel, že má žízeň.


Strava a stravování

Kapacita restaurace rozhodně nestačí, a to byl hotel naplněn tak z 50%, i přesto jsme čekali na volná místa. Jídlo stále stejné, omezený výběr. Zákusky - kupované rolády, buchty, kompotované ovoce. Káva - z automatu a příšerná. Doporučuji si vzít sebou vlastní a horkou vodou zalít. V režimu all in, pokud nesnídáte, nebo nestihnete snídani, která končí v 10, tak pak si hodinu nedáte vodu nebo kávu, protože bazénový bar otevírá až v 11. Do té doby vás nikdo neobslouží, ani kdyby jste si to kafe chtěli zaplatit. Zmrzlina se podává pouze v čase od 15:30 do 18 hod., dva druhy na výběr, tvoří se fronty, personál pomalej jak šnek. Tzv snacky - dopoledne nejsou, odpoledne opět od 16 hod., ve formě oplatky, cukroví, suché housky a nedoplňují. Pokud má někdo alergii na lepek apod., tak má smůlu a do večeře se nenají. U snídaně mi nechtěli dovolit pitnou vodu do lahve - pro syna na čištění zubů např. Poprvé jsem měla v režimu all in během dne a večer hlad! V den odjezdu ráno v 7 hod., jsme každý dostali igelitku, kde byla vhozená okurka, 4 plátky toustového chleba a jablko. Žádné pití. Museli jsme si říci, aby zapnuli v hale automat na vodu.


Vybavení, služby a personál

Personál - nepozdraví, neodpoví na pozdrav. Většinou mladí studenti - asi praxe, brigáda. Pomalí, tváří se otráveně. Bulhaři asi nemají děti moc v lásce (srovnávám s řeckem). Jednou brečelo dítě u jídla, vykázali rodiče i s dítětem z restaurace. Neustále něco mručí a nedůtklivě komentují. Uklizečka mi vlezla na pokoj, viděla mě nahou, jak se natírám krémem, ale řekla, že jen dá ručníky a jde. Nechala dveře dokořán na chodbu, chodila kolem mě jako by se nechumelilo. Já stála nahá v pokoji, takže důstojnost nula. Služby - jaké? all in katastrofa, úklid katastrofa. O dalších službách nevím.


Pláž a moře

Od hotelu cca 5 min chůze po schodech a přes silnici. Pláž čistá, ovšem hodně lidí, což nehodnotím. Moře čisté, pozvolný vstup.


Okolí hotelu

Hledali jsme klidnější část, což splňuje. Pro mladé lidi asi nedoporučuji. Stánků moc není, kousek je krámek, kde prodavač umí česky, má docela na výběr. Chodili jsme si tam kupovat jídlo a pivo.


Celkový dojem

Tento hotel nedoporučuji. Viděla jsem fotky z minulých let a vypadalo to mnohem lépe. Zřejmě měl velký vliv covid 19, nicméně takto klienty spíše odradí. Hotel zklamal, tím hází špatné jméno na Bulharsko celkově, především personál. Cítila jsem se tam nevítaná, že otravuji. Takto se na dovolené opravdu cítit nechcete.


Hotel vhodný pro:

  • Seniory
  • Odpočinek

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes 11–18 h