Detail recenze: Bonita Beach Hotel

Bulharsko, Zlaté písky

3/5

Lana:
Hotel v celku fajn , hlavne kvôli svojej polohe, no pozor pre náročného klienta nevhodný!!! Bonita - starý socialisticky hotel na začiatku promenády Zlate Piesky. Neposkytuje nič okrem ubytovania a stravy. Poloha hotela veľmi dobra a to v podstate jediný jeho bonus! Hotel Bonita neodporúčam rodinám s deťmi a starším ľudom. Hudbu počuť celu noc!!! V tesnej blízkosti nemecké bary, ktoré pracujú 24 hod. Takže ten kto hľadá kľud na dovolenke odporúčam kupovať hotel v strede strediska alebo až na konci Zlatých Pieskov, tam je to kľudnejšie, čistejšie aj príjemnejšie prostredie... To sú hoteli : Gladiola, Berlín, Lilia. Odporúčam priplatiť. Rozdeľ v porovnaní s Bonitou zanedbateľný ale prostredie a pláže Vás potešia... Zlate piesky - turistická lokalita skôr pre mládež cca od 15 do 30, špina a hluk hlavne na zatáčku lokality od Varny , to sa týka aj plážov a v celom okolia hotelov... Takže odporúčam najprv počítať recenzie o hoteli a destinácii a potom bookovať. Premrštené ceny za lehádka všade na každom pláže, treba pozerať hotel ktorý bude mať v cene lehádka. Promenáda ZP nádherná, nájdete tam všetko čo potrebujete stánky, kolotoče, reštaurácie, zábavu pre deti aj dospelých... V reštauráciách hra živa hudba, atmosféra je veľmi prijemná, cenovo všetko veľmi prístupne, nemusíte obmedzovať. ZP pri tých čo majú radi rušne letoviska, kde to žije a dostupne všade a všetko... Celkový dojem od dovolenky pekný, my sme boli spokojne ale do budúcnosti, už keď Bulharsko, tak radšej Prímorsko , Nesebar alebo Obzor. Tam more teplejšie aj prostredie nádherné a nie tak hlučno a špinavo.

Fotografie od autora recenze

Dá sa. My čas trávili skôr vônku. Ale veľmi nešťastne zabudovaná klíma, fukall rovno na hlavu. V kúpeľni nie fén.

Strava priemerná, hladne nebudete ale neočakávajte nejaký pestrý vyber jedál. Je to skôr na úrovni bežnej vývarovní. Poznám v Bulharskú *** hoteli kde strava bola neporovnateľne lepšia... Al.nápoje, kvalita tiež veľmi slabá ale mne to nijak nechýbalo keď že sme každý večer chodili na promenádu a za dostupne ceny tam objednáte všetko čo budete priať . Akurát káva na raňajky a džúsy to by mohlo byt trochu kvalitnejšie...Nedalo sa to piť vôbec!!!

Služby hotela priemerne, personál po väčšine brigádnici ale snahu vidno. Na recepcii bežne sa dohovoríte po nemecky, anglicky aj ruštinou. My osobne s personálom boli spokojne. Upratovanie izieb v celku fajn, len trochu viazne výmena uterákov, hodíte na zem uterák vám jeho zoberú , ale čistý nedonesú?

Od Bonity na právo, smerom ku hotelu Riviéra pri druhom v poradí mole, je veľmi pekná a čista pláž. Nikdy tam neboli vlny pre plavcov ideálna, vstup pozvoľný takže vhodná aj pre deti

My sme boli spokojne ale do budúcnosti, keď Bulharsko, tak radšej Prímorsko , Nesebar alebo Obzor. Tam more teplejšie aj prostredie nádherné , nie také hlučne a špinavé.

565 656 610