Detail recenze: Ce Quelle Hotel

Maďarsko

3/5

Cena
od 1 320 Kč/os
Helena+R:
Do tohoto hotelu jsme pro velkou spokojenost jezdili opakovaně, vyhovovala nám blízkost jezera, termální voda ve wellnessu i kvalita hotelových služeb. Po příjezdu v polovině června 2019 bylo vše jinak - úroveň hotelových služeb doslova zparchantěla, což možno dát do souvislosti se změnou provozovatele hotelu, ke které došlo od května 2019. Dáma na recepci nemá ani základní znalost angličtiny, ovládání od klimatizace je nám vydáno až na základě osobní urgence, stejně tak přihlašovací heslo k wifi, na pokoji k tomu nejsou žádné pokyny. A co šokovalo nejvíc? V třicetistupňových vedrech není v nabídce hotelového baru pivo a nedostanete jej ani k jídlu v hotelové restauraci - dle nápojového lístku v nabídce pouze nealko. Po maďarské gulášové polévce a krůtím paprikáši je Cappy džus úplná gastrovražda!!

Úroveň pokojů beze zněn, na pokoji ovšem již nejsou k dispozici žádné skleničky, jen v koupelně skleněné šálky na čištění zubů.

Úroveň stravování výrazně poklesla, s dřívějškem nesrovnatelné. V zeleninovém bufetu v červnu jen nakládaná zelenina, při večeři nabídka téměř nekonzumovatelná - jako příloha suchá rýže, ovšem i ní není k dispozici žádné maso se šťávou. Nevychucené špagety s jakýmsi světlým přelivem, zapečené brambory s nějakou další zeleninou a rajčaty a jako tečka suchý, po bešamelovou omáčkou zapečený kuřecí plátek, překrytý růžicí vařeného květáku. Neochotná servírka nemluví jinak, než maďarsky. po celou dobu večeře nás okázale ignoruje a nepřijde se ani zeptat, co si dáme k pití - prostře odcházíme hladoví a žízniví, nedostali jsme ani tu blbou minerálku.

Úroveň personálu poklesla k nule, bez jazykového vybavení, zájmu a ochoty. Ale evidentně ryba smrdí od hlavy - pokud je vedení hotelu schopno rozhodnout, že ani v letních měsících se pivo hostům nebude podávat vůbec - ani k jídlu - nejedná se evidentně o profesionály v oboru. Na odvykací kůru nemusím jezdit za drahé peníze do Hevízu, tu mi poskytne každá česká odmašťovna a ještě na účet zdravotní pojišťovny :-(

review.category.WELLNESS

Jediné, co se (zatím?) nezměnilo, načasování procedur i masáže O.K.

Vyhovuje nám především blízkost jezera, ani do centra není daleko.