Detail recenze: Clarion Hotel

  Česko, Královéhradecký kraj, Špindlerův Mlýn

3/5

Cena
od 980 Kč/os
Zdenka:
V tomto hotelu jsem s přítelkyní prožila týdenní dovolenou v říjnu r.2021. V červenci 22 jsme zde trávili dovolenou s rodinou i vnoučaty.

Ubytování

Měli jsme objednané dva pokoje, standard a superior, jehož cena je vyšší. Překvapilo mne, že jde o naprosto totožné pokoje, pouze v superioru je rozložená přistýlka.


Strava a stravování

I přes ekonomickou situaci ve společnosti nabídka stravy je nadále široká, pestrá, včetně ovoce, zeleniny. Hotel rozšířil počet automatů na kávu, automaty na džusy. V restauraci přibyla plotna, kde Vám na požádání personál připraví lívance, volská oka, hemenex. Při velkém počtu přítomných hostů však restaurace nezvládá. V exponovaných časech mezi 7.30 -8, nestíhá personál uklízet a prostírat stoly. Stoly jsou blízko u sebe a hosté i personál se proplétají mezi nimi.


Vybavení, služby a personál

Velkým problémem je nefunkční vířivka. Neomezené využití vířivky, bazénu i sauny je součástí většiny pobytových poukazů tzn.,že tuto službu zákazník zaplatil. Při doplatku pobytu na recepci se p. recepční o tomto problému nezmínil. Na můj konkrétní dotaz poruchu připustil. Překvapilo mne, že hotel nevrací hostům adekvátní částku za nevyužité služby. Osobně jsem si sjednala kompenzaci ve formě vířivých van. Díky velkému počtu hostů, zejména v úterý 19.7. nebylo možné využívat bazén ani saunu, byť jsme měli rezervaci na určitý čas. V bazénu obsadily lavičky zahraniční klientky, které zde seděly v civilním oblečení a založily si dámský diskuzní kruh. Plavci si neměli kde odložit věci. Bazén je sledován kamerovým systémem, přesto nikdo z wellness recepce nesjednal nápravu. Problémem nadále zůstává obtížný přístup do hotelu a hotelové restaurace. Senioři s holemi a matky s kočárky zde překonávají příkré schodiště. Schodiště je dost široké, jistě lze opatřit travelátorem. Znovu jsem obdržela roztrhanou osušku a prostěradlo. Jak řekla p.pokojská, "to by se stát nemělo".


Okolí hotelu

Pěkný travnatý areál. V době veder, zde však chybí zastínění např. nad dětským koutkem, lavičkami apod. Chybí prostor pro sporty.


Celkový dojem

Hotel se snaží zkvalitňovat své služby. Personál je vstřícný. Managment by se měl zamyslet nad nekalými praktikami - vybírat peníze za neposkytnuté služby. Při počtu 360 hostů už jde o slušný zisk.


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes zavřeno