Detail recenze: Hotel Coral Beach Resort Montazah

  Egypt, Sharm El Sheikh, Shark's Bay

1/5

Cena
od 9 296 Kč/os
Michael Jurák:
Byli jsme v tomto hotelu již v roce 2014 a v roce 2015. Velmi jsme si pochvalovali služby hotelu a jeho servis, a samozřejmě jeho jedinečný korálový svět pod hladinou. Proto jsme se rozhodli, po dvouleté pauze, vrátit se zpět. Korálový svět byl opět fascinující, ovšem hotel, včetně služeb a servisu byl naprosto neslučitelný s hygienickými standarty i s deklarovaným popisem na Vašich stránkách. Tento popis byl jednoznačně pravdivý pro roky 2014 a 2015. V hotelu bylo cca 40 hostů - pár z Ukrajiny, nás 12 osob z Česka a zbytek Italové, kteří se vždy dva dny po zjištění situace odstěhovali do jiného hotelu. Horní část hotelu byla zavřená, včetně baru, zde jsme chodili pouze na snídaně a obědy. Večeře se podávali u bazénu na pláži. Druhý plážový bar byl zavřený (rekonstrukce v sezónní době???????????), a jako náhradu považovali malou ledničku a bednu ze studenou vodou v místě, kde se obvykle vydávali jen ručníky. Obsluha barů a restaurací byla tragická, nikdo neuměl aspoň počítat anglicky do desíti. Ukazovali jsme na prstech ruky kolik čeho chceme. Stejně nám to vždy donesli jinak. Obsluha chodila ve špinavém oblečení a o sprše možná ani nevěděli. Vrcholem všeho bylo ředění nápojů - pivo ředili již do láhví vodou nebo používali Sprite tak, že již donesli namíchaný nápoj v láhvi, kterou jako před námi otevřeli. To je naprostá nehoráznost a cítíme se tímto chování velmi podvedeni. Osobně jsem se ozval velmi rázně, na jeden den přestali a pak v tom jeli zas. Co se týče otevírací doby barů, o tom radši hovořit nebudu - kdy se jim zachtělo. To samé s množstvím podávaných nápojů. Dvě láhve Coca-Coly, jeden Sprite a několik láhví piva, bylo málo i pro pár lidí v hotelu. Opět jsme se ozvali, teď snad už všichni hosté a "barman" přinesl další jeden půllitr a rozlil jej nám. Poté pokrčil rameny a sdělil "finish". Toto jediné slovo uměli. Špinavé a ulepené stoly a židle, kolem WC na pláži se nedalo ani jít, strach se něčeho dotknout. Také hned po příjezdu si všichni stěžovali na střevní problémy. Jídla na oběd a večeři se běžné dojídaly i na druhý den. A to nechci hovořit o krádežích uklízečů na pokoji. Nevím, jakým způsobem prověřujete kvalitu Vámi nabízených zájezdů a hotelů, ale zde Vám jistě něco uniklo. A pokud ne a i přesto tam klienty posíláte, můžete očekávat velké problémy, protože deklarujete něco, co není pravda.

Ubytování

ušlo to


Strava a stravování

katastrofa


Vybavení, služby a personál

katastrofa


Pláž a moře

super


Okolí hotelu

super


Celkový dojem

nikdy více


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes 8–19 h