Detail recenze: Hotel Daima Biz Resort

  Turecko, Kemer, Kiris

3/5

Láďa:
Cestovní kancelář - delegátka by měla více dbáti na spokojenost svých klientů. Měla by průběžně provádět kontroly hotelu a stravovacích zařízení a více starat o své klienty.

Ubytování

Ubytování bylo v pořádku, ale na 5* hotel v Turecku to neodpovídalo.


Strava a stravování

Stravování bylo podřízeno 99,99% ruské klientele, která nemá žádnou kulturu stravování! Strava byla spíše pro uvedenou klientelu. Nebylo možno si objednat stravu ala carte, která byla nabízena za poplatek.Nebyl zájem jak na recepci, tak u vedoucích pracovníků ,kteří byli velice neochotní.


Vybavení, služby a personál

Služby hotelu nebyly takové, aby uspokojily klienta, který přijede na pobyt do 5* hotelu Ultra all inclusive. Pracující personál tzv. Pikolíci byli velice ochotní a pracovití. Což nemůžeme říci o jejich nadřízených ,kteří byli arogantní a povýšení obzvlášť v hlavní jídelně.


Pláž a moře

Pláž čistá stále se někdo staral o úklid. Moře bylo, také v pořádku.


Okolí hotelu

Bez problémů a upravené


Celkový dojem

Již nikdy více do tohoto hotelu.


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
222 200 610
dnes 8–19 h