Detail recenze: Don Manolito Hotel

  Španělsko, Tenerife, Puerto de la Cruz

4/5

Jan:
CK Fischer, která zájezd pořádala, nás poprvé, po příletu na letiště na Tenerife v 5h ráno, upozornila, že hotely mohou klienty ubytovat klidně až odpoledne. Tedy, že nemá nijak smluvně ošetřeno, aby se klient po nočním letu ubytoval dříve.Před zakoupením zájezdu nám nikdo takovou informaci nedal. Vskutku: v 6 hod ráno po příjezdu do hotelu nás recepční zapsal, automaticky nám zamkl naše věci do místnosti vedle recepce a sdělil, že pokoj bude nejdříve ve 12.30. Po opakovaných urgencích vč u delegátky CK Fischer nám pak dal klíč od pokoje ve 13.20h. Chápu, že hotel postupuje ve svých intencích (odjíždějící mají check out ve 12h, pokoje se přidělují následně po uklizení. Co nechápu, že CK Fischer nezajímá, jak ulehčit svým klientům takovou praxi, např sjednáním nějakého provizorního přístřeší v hotelu s možností sprchy a převlečení po dlouhém nočním letu, když už nedovede zarezervovat dopředu daný pokoj s platností od rána po příletu. Byli jsme toho dne jediné 2 osoby na ranním příjezdu do hotelu, který se nám celkově jevil tak na 3/4 obsazenost, odhadem dle provozu v jídelně, u bazénu, v lobby. Hotel: odpovídá klasifikaci 3x, funguje jinak dobře. Dopravce Travel Service: opakovaně vidím, že má nemožný catering (loni jsem s ním letěl do Řecka, letos do Španělska: nechutné jídlo jak ze školní jídelny před 30 lety, nemožné kombinace, nakyslý těstovinový salát na cestě tam tvořil přílohu k ragů s rýží atp. Raději by neměli jídlo podávat žádne, když to neumějí, totéž se týká kávy a čaje (obojí opakovaně jako "odvar z ponožek". Navíc jejich restrikce váhy zavazadla na 15kg, když sám každý kufr váží kolem 3 kg! Sedadla prosezená, na zpáteční cestě 2,5hod. zpoždění, nefungující obrazovky s info o průběhu letu. Mám srovnání s Austrian, letěli jsme před 2 lety na Krétu c rak. CK, to je něco jiného, tam je vše v pořádku.

Ubytování

S ohledem na úvodní zkušenost a na pokoj s balkonkem nad rušnou ulicí (provoz aut), jinak viz výše.


Strava a stravování

Snídaně stále dokola, večeře pestřejší


Vybavení, služby a personál

Personál komisní, unisex muži kolem 60 (recepce) Bazén čistý, pokoj čistý, denní úklid OK


Pláž a moře

300 m od hotelu krásná playa Jardin


Okolí hotelu

Vyhovuje


Celkový dojem

Celkový dojem: průměrné ubytování a strava odpovídající dle mého soudu hotelu 3hvězdy ve Španělsku.


Hotel vhodný pro:

  • Páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes 8–19 h