Detail recenze: Hotel Equator Village Maldives Resort

Maledivy, Addu Atol

3/5

Tomáš Novosad:
"Nečekejte krásné písečné romantické pláže a ani příjemné koupání. V daném atolu však naleznete zcela jiné možnosti, jak trávit dovolenou na Maledivách, ale postupně : 1. Hotelový komplex - výborným, příjemný a ochotný personál 2. Vybavení a úroveň pokojů - na zvolenou úroveň - velice dobrý, každý den čisté ručníky i osušky na pláž, pokoj udržován ve velké čistotě 3. Moře a pláž - především zde musíte počítat, že pláž je dvojího charakteru : - přístup do moře po schodech zděné zídky veliké cca 2m, kde již od prvních kroků budou Vašimi společníky krabi. - přístup do moře z písečné pláže, o kterou se za celou dobu nikdo z personálu nestaral. Výsledkem je vstup do moře přes PET láhve, igelitové odpadky, popř. zbytky potravin. 4. Pojem laguna má v tomto resortu zcela jiný význam, než který by turista pro danou lokalitu očekával. Je třeba počítat s tím, že se někdo pokusil vybudovat umělé laguny prostřednictvím kamenných zídek , které postrádají jakoukoliv míru vkusu či očekávaných přírodních krás. 5. Možnost cestování po atolu - díky propojení betonovými mosty máte možnost volnějšího pohybu po vícero ostrovech a seznámit se s životní úrovní tamějších obyvatel. Možnost pohybu: pěšky, zdarma zapůjčené kolo (pozor - kola jsou ve velmi špatném technickém stavu) popř. zapůjčení motorky (25 dolarů / den). 6. 1x týdně nabízí resort zdarma výlet lodí po okolních ostrovech s návštěvou místní školy během výuky a dále pak s grilováním na neobydleném ostrově a koupáním v nádherných přírodních lagunách - škoda jen, že právě takhle krásná pláž a koupání není u samotného hotelového komplexu. 7. 2x denně organizuje resort zdarma výlety lodí za účelem šnorchlování - velice doporučuji, místní podmořská fauna a život je opravdu nádherný. Doporučení : Addu atol bych doporučil turistům, kteří očekavají příjemný hotelový komplex, příjemné klima, dobrou stravu, koupání v bazénu a moře vnímají pouze jako kulisu, nikoliv jako předmět hlavního zájmu dovolené. Velice vhodné však pro potápění.

Fotografie od autora recenze

1. Hotelový komplex - výborný, příjemný a ochotný personál 2. Vybavení a úroveň pokojů - na zvolenou úroveň - velice dobrý, každý den čisté ručníky i osušky na pláž, pokoj udržován ve velké čistotě

Vynaložené finance bych raději investoval jinak.