Detail recenze: Hotel Swiss Inn Resort Hurghada (ex Hilton Resort)

  Egypt, Hurghada, Hurghada jih

4/5

Jarmila:
Hotel Hilton resort je situován do velké zahrady u pláže, hlavní budova a vedlejší budovy. Ubytování jsme byli ve vedlejší budově asi v půlce areálu, všude daleko. Zahrada udržována, ale přelévaná, spousta komárů z mokřin v záhonech. Uprostřed se nachází amfiteatr, každý den diskotéka a program do 22,30 hod. Kdo hledá klid, tak ho tu nenajde, děti bych tady v žádném případě nebrala.

Fotografie od autora recenze


Ubytování

Pokoj velký, nábytek otřískaný, koberce polité, flekaté. Skříň velká, zasouvací dveře, jedna část špatně klouzala. Vstup na terasu, madlo dveří rozbité, šroub uvolněný, dveře jezdily těžce v kolejnici. Koupelna - hrůza. Plíseň, která začala postupně vylézat ze zamatlaných spár u kachlíků, strop byl vymalován nově do půlky - tam také byla pak plíseň. Horní pokoj nás zatápěl a plíseň na vymalovaném stropě vylezla.V umyvadle nefungoval klik klak odtok.Úklid v rámci možnosti, ručníky měněny denně, ale obsluha měla neustále problém s jejich počtem, povlečení měněno. Třetí den pobytu jsme objevili 2 šváby. Lednička spíš hřála, než chladila.


Strava a stravování

Jídla dostatek, ale vše strašně mastné a prakticky každý den totéž. Volila bych raději méně druhů a prostřídat. Pečivo dobré, čerstvé. Jogurty Danone v kelímcích! Dezerty dobré, ovoce vcelku, rajčata a okurky krájené, různé saláty se zálivkami, dresinky, různé nápoje. Hrnky u snídaně nejednou špinavé, stoly někdy neutřené, fronty u oběda i večeře. Ráno nešla v jídelně klimatizace.


Vybavení, služby a personál

Jaké je vybavení v jiných pokojích nevím,ale ten náš by potřeboval nové. Služby mizerné, personál líný a neochotný, urgovali jsme opravy, ale marně. Pouze dodávku pitné balené vody po urgenci zajistili, i když to mají přímo ve smlouvě. Dorozumět se s turisty - žádná snaha. Animační programy - celkem dobré. Bazén přístupný pouze po žebříku, schůdky zamknuté.


Pláž a moře

Slunečníků a lehátek dostatek, matrace očistili pouze ty pořádně špinavé, jinak jedním hadrem utřela obsluha všechno. WC na pláži bylo uklízeno ráno, bohužel tady je to špatným přístupem turistů, pak se tam nedalo během dne jít. Pouze WC na molu bylo čisté po celý den. Obsluha se starala. Na pláži a u bazénu v barech používali plastové kelímky na nápoje, ty použité i z odpadkových košů, opláchli a používali dál. Pití jsme si raději kupovali balené v obchodě. All inclusive!! V restauraci na molu pobíhala krysa. Pohodu kazili neustále obtěžující pracovníci, nabízející masáže, saunu.Vstup do moře pozvolný,voda teplá, vodní sporty v nabídce.


Okolí hotelu

Zahrada palmy, květiny, pomerančovníky. Za bránou promenáda s obchůdky, ale kupující žádní. Majitelé dost obtěžující kolemjdoucí, další velká nákupní zóna asi 1,5 km, do centra Hurghady taxikem.


Celkový dojem

Už nikdy nechci slyšet Hilton.


Hotel vhodný pro:

  • Mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes 8–19 h