Detail recenze: HSM Atlantic Park Hotel

Španělsko, Mallorca, Magalluf

2/5

MM:
Původně jsme měli být ubytováni v hotelu Don Juan, ale byli jsme přesunuti do sousedního hotelu Atlantic Park. Důvodem byla skupina ubytovaných, údajně problematických anglických mladíků. V hotelu Atlantic Park byly ubytované skupinky postarších anglických pařmenek. Z bláta pod okap... Hotel je uváděn jako čtyřhvězdičkový, vybavením ani úrovní služeb tomu neodpovídá.

Pokoje jsou prostorné, úložné prostory dostačující. Vybavení postarší, ručníky a závěsy potrhané, plesnivé dveře od koupelny. Stěny jako z papíru, slyšet je i běžný rozhovor ze sousedního pokoje. Jestliže vedle bydlí výše popsaní klienti, je po spaní. Zažádali jsme o výměnu pokoje. Dostali jsme nový, ale ne o dvě/tři patra výš (hotel byl zaplněný z 1/5), jak jsme chtěli, ale přímo nad anglickými pařmenkami. Noví sousedé byli sice klidnější, ale o den později přijela skupinka "živějších" mladíků. Hotel je postavený do oblouku. Důsledkem je akustika jako v amfiteátru, poklidné posezení na balkóně nebo spaní s pootevřenými dveřmi nemožné.

Strava bez fantazie a chuti a proměnlivá podle počtu hostů: více hostů - lepší jídlo, méně hostů - vařilo se ze zbytků. Výjimkou nebyla zvadlá či dokonce plesnivá zelenina. Teplé pokrmy byly buď studené nebo vysušené. Úroveň dvou až tříhvězdičkového hotelu.

Jídelna klimatizovaná, se zářivkami, dost protivné. Personál kapitola pro sebe. Recepční a animátoři byli profíci. Personál v jídelně bez vychování. Při snídani vydrželi stát u našeho stolu a hlučně se bavit nebo se hádat, talíře buď neodnášeli vůbec, nebo příliš brzy. Co je to úsměv neznají. Ještě horší je personál u baru. Jejich práce je očividně nebaví, hosté jsou pro ně přítěží.

Magalluf není místo na koupání. Pláž je plná opilých Angličanů a seveřanů. Lepší je Palma Nova, kde jsou na první pohled hezké tři pláže. Bohužel všude se povaluje spousta nedopalků a odpadků, pláže nejsou vyčištěné ani od biologického odpadu. Voda v moři je plná řas a chaluh, kdo plave s brýlemi nebo šnorchluje, je překvapen množstvím odpadků ve vodě. Chaluhy se vyskytují na plážích i v jiných letoviscích (jihozápad či úplný sever ostrova), na některých místech se nedá ani koupat. Pořádek a čistota jdou stranou, na co však Španěl nikdy nezapomene, to je vybrat na špinavé pláži 9-10 euro za lehátka a slunečník.

Magalluf je centrem pařebchivých Angličanů a seveřanů všech věkových skupin. Tomu odpovídá i okolí hotelu. Atlantic park je sice na úplném, celkem klidném konci letoviska, chcete-li však k moři nebo do Palma Novy, musíte projít kolem mnoha barů, diskoték a hospod, které jsou od rána plné nacamraných lidí.

Mallorka je krásný ostrov s nádhernými horami a vnitrozemím. Zároveň je smutnou ukázkou naprosté devastace přírody a pobřeží necitlivou výstavbou ohavných letovisek pro klienty, které ve většině případů příroda, historie ani moře nezajímají.

Zájezdy do hotelu HSM Atlantic Park Hotel

565 656 610