Detail recenze: Hotel Atrium Beach

  Bulharsko, Svatý Vlas, Elenite

3/5

Cena
od 7 990 Kč/os
Jana:
Děkuji, nikdy více mne v Bulharsku neuvidí. Celý komplex se zdá být poměrně nový, ale na každém kroku vidíte, že je postaven nobl, ale jen na první pohled. Při přechodu z pláže do bazénu není u hotelu žádná sprcha, takže méně ohleduplní hosté smývají písek až bazénu. Na počet ubytovaných hostů je velikost jídelny absolutně nedostačují. Nejdříve si počkáte, než se nějaký stůl uvolní. Následně si vystojíte frontu na nádobí (nedostačující počet hrnečků, příborů, skleniček, chvílemi i talířů). Pokud nestačily skleničky, běžně jsme dostali přímo v restauraci pití do plastových kelímků. Kávové lžičky jsem za 12-ti denní pobyt zahlédla jen jednou. Jinak si kávu zamícháte plastovým míchátkem. Na pudink a zmrzlinu jsme bohužel byli nuceni používat lžíci velkou :-(. Dalším překvapením pro mne bylo i chování některých hostů v jídelně ( převážně rusky hovořících), kteří svým chováním připomínali nájezd kobylek ..... jako když jedli naposledy před rokem a jíst budou zase až za rok...... včetně neuvěřitelného plýtvání jídlem z jejich strany. Veškerý personál byl permanentně otrávený, nabývali jsme dojmu, že je svou přítomností obtěžujeme. Při průchodu recepcí jsme pravidelně bývali svědky toho, jak si jiní hosté stěžují a domáhají se (a to i velice hlasitě) nápravy. Sami jsme byli nuceni reklamovat pokoj a z rozhovoru s ostatními česky hovořícími hosty nás bylo více než 50%, kteří reklamovali nějakou závadu.

Fotografie od autora recenze


Ubytování

Ušlo to. Pokoj jsme reklamovali z důvodu, jelikož jsme si připláceli za pokoj na stranu moře. Na moře jsme však v původním pokoji viděli pouze po vyklonění z balkonu. Po výměně za druhý pokoj jsme pro změnu dostali pokoj s úplně mokrým kobercem, aniž by nás někdo na to upozornil. Až po stížnosti u delegáta jsme se dozvěděli, že koberec čistili a že si máme pustit klimatizaci a větrat, aby uschl. Pak už to jakž takž šlo....tedy až na nefunkční klimatizaci, ale tu my jsme stejně nepouštěli.


Strava a stravování

Jídlo dobré, dalo se vybrat. Úroveň stolování však byla katastrofa. Nedostatek veškerého nádobí, nedostatek míst k sezení. Stoly bývali jen zřídka prostřené a to pouze, pokud jsme přišli ke stolu jako první. Ubrusy špinavé - a to i když jsme seděli u stolu jako první!!! A to vše ještě zhoršovalo chování některých hostů, po kterých jste se v jídelně cítili jako ve chlévě...


Vybavení, služby a personál

Personál dělal jen to, co musel. Neochotný, otrávený. Již od rána působili unaveně (těžko říct, zda jsou přetěžování nebo po nocích flámují)


Pláž a moře

Na velkou kapacitu hotelů byl nedostatek lehátek, takže buď jste si kvůli tomu přivstali, nebo jsme byli nuceni ležet na písku. Kameny z pláže sbírali pouze 1x - chtělo by to častěji. Též jsme běli 2 dny, kdy moře vyplavilo na břeh velké množství řas - trvalo 3 dny, než to bylo uklizeno !!!


Okolí hotelu

Působilo na mně stísněným dojmem. Na hrozně malé ploše bylo neuvěřitelné množství lidí. Děti se určitě vyřádí v aquaparku v blízkosti, který je pro hosty resortu zdarma - tedy vstup zdarma, za lehátka a slunečník zaplatíte :-(


Celkový dojem

Jak jsem již napsala. V Bulharsku jsem byla poprvé a tento hotel ani zdaleka nesplnil mé očekávání. Příště určitě zvolím jinou destinaci než Bulharsko.


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes 8–19 h