Detail recenze: AluaSoul Orotava Valley Hotel

Španělsko, Tenerife, Puerto de la Cruz

4/5

Petr52:
Starší čistý hotel s dostatečnou kapacitou a kvalitou jídel. Personál je ochotný a vstřícný.

Fotografie od autora recenze

Dostatečně velký pokoj apartmánového typu, fungující chladnička v části s velkou skříní, odkládacím stolkem pro kufry, pohovkou a konferenčním stolkem, ložnicová část s televizorem s plochou obrazovkou a dalšími 2 skříněmi,2 nočními stolky, koupelna s vanou, WC i bidetem, malý balkon s plastovým stolkem a 2 židlemi. Nábytek by mohl být světlejší – není závada.

Velmi dobrý výběr pro různé skupiny strávníků, různé druhy masa, ryb, mořské plody, rozmanité ovoce, zelenina, přílohy, studená i teplá jídla, denně 2 druhy polévek, možnost použití mikrovlnky, toustovače, jen ty ranní džusy nemusely být z automatu a tak moc práškové...

Pěkný bazén s barem otevřeným bohužel jen 11-17 hod. Večery ve vnitřním baru zpestřeny hudbou DJ, improvizovanou módní přehlídkou a velmi zdařilým vystoupením místní kapely a tanečníků, kteří vtáhli na parket i přihlížející. Ostatní nabízené služby jsme nevyužili. Úklid pravidelný, denně vysypané odpadky, obden výměna ručníků/osušek, po 3 dnech vyměněna prostěradla. P O Z O R ! Bezplatný internet v hotelu už není nikde, za wifi připojení se účtuje 15 EUR týdně (my jsme si tedy zaplatili hned 30 EUR za 2 týdny). Připojení bylo víceméně stabilní.

Na pláž dojdete za 15-20 minut běžné chůze. Pláž je tvořena černým pískem, takovými kuličkami, které po oschnutí odpadnou z těla i oblečení či ručníků bez zanechání stop. Pozor, sluníčko tmavou pláž silně ohřívá, je pak horká! Obuv se hodí také proto, že jsou na pláži drobné i větší kamínky. Před vstupem na pláž nádherný park, doslova malá botanická zahrada. Na části pláže probíhá výcvik surfařů.

Upravené formou zahrady. Auty používaná ulice (na straně hotelu bez výhledu) ztichne kolem půlnoci.

Nejsme přehnaně nároční, byli jsme s manželkou spokojeni.

• Seniory