Detail recenze: Hotel Karlov

Česko

2/5

Cena
od 980 Kč/os
Karolína a Petr:
Vracet se určitě nebudeme!

Ubytování

Celá recenze viz - Celkový dojem


Vybavení, služby a personál

Celá recenze viz - Celkový dojem


Okolí hotelu


Celkový dojem

Po zjištění, kdy je volný pokoj Deluxe, který k balíčku přednostně nabízeli, jsme si jej rezervovali na termín, který nám byl závazně potvrzen e-mailem. Po příjezdu jsme byli nadšení, hotel je krásně zrekonstruovaný v chladnějším stylu, v uzavřeném objektu s příjemnou zahrádkou a terasami. Ovšem! Po otevření dveří od pokoje jsme zjistili, že se nenacházíme v pokoji Deluxe, ale Superior. Měl sice hezký vstup na terasu, ale byl malý a rozhodně neodpovídal naší objednávce. Už tohle by jsi podle mého názoru 4* hotel dovolit neměl, žádný hotel, ani pension. Jde o princip a dělá to hotelu velice špatné jméno. Nikdo nás před příjezdem neinformoval, že jsou všechny pokoje Deluxe obsazené, i přesto, že jsme kvůli obsazenosti jednou výlet odložili a hotel nám závazně rezervoval termín volného Deluxu. Nepochopitelné! Pokoj Superior byl celkem čistý. Co jsme si všimli byla pavučina nad postelí, která byla díkybohu druhý den ometená, chuchvalečky prachu pod postelí jsou taky velmi dobrou vizitkou a zapatlaná plocha pod zrcadlem od zubní pasty, mýdla, vody taky příliš nenadchne. Spálená záclona v nekuřáckém hotelu je záhadou. A jako poslední, nepříjemný zvuk cvakající žárovky v minibaru jsme vyřešili sami.:) Náš balíček zahrnoval také 60 minut privátní sauny a vířivky. Tam jsme se celkem těšili, dostali jsme na talířku jeden nakrájený pomeranč a něco málo hroznů. Prý pozornost za nedorozumění s pokojem. No, voda ve vířivce už zapáchala a myšlenka kolik lidí se tam asi už "vířilo" před vámi, vás možná hodně rychle vyžene. Sauna uvnitř fajn, k dispozici nám prý měli být nechutné, špinavé, potrhané erární kartáče a masážní doplňky, která před vámi opět použilo x lidí!? Karlov se honosí 4* a tohle je strašné. Po sauně na závěr, plíseň ve sprše.:( Co se restaurace týče Coca Cola nebyla. Přivezou prý až v pondělí nebo v úterý. Trochu mě zarazilo, že 4* hotel nemá na víkend Colu. Při druhé večeři jsme měli šafránové risotto s gril. cherry rajčátky. Dobré bylo, ale před tím jsme ještě zkusili zažádat o výměnu jedné porce za !dětskou porci kuřecího s hranolkami a nešlo to! Škoda, taky mínus. Ještě jsme se nesetkali s tím, že by to nebylo možné. Vůbec v hotelu neplatilo heslo "náš zákazník, náš pán". Měli vás spíš jaksi "na háku". Celkový dojem je takový, že by hotel měl dodržovat své rezervace. Pokud se už ale něco tak nepříjemného stane, měli minimálně hosta předem kontaktovat anebo mu poskytnou jakousi náhradu za nedodržení objednávky. (tím nemyslím jeden pomeranč a hroznové víno) Nic z toho se nekonalo. Plíseň ve sprše u sauny se také nevytvořila za pár dní našeho pobytu a stejně tak prach a pavučina na pokoji. Proto bych hotel neomlouvala tím, že "může se stát" apod. Jinak pobyt byl příjemný, hotel hezký, personál střední , ale usměvavý a 4* odpovídají pouze cenám, které jsou podle mě i tak zbytečně přemrštěné, nepotkáte tam jediného "benešováka". Okolí je ale plné krásných památek, které to vykompenzovaly.:) Do hotelu se vracet určitě nebudeme.


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes 8–19 h