Detail recenze: Hotel Laguna

  Chorvatsko, Střední Dalmácie, Gradac

3/5

Cena
od 1 368 Kč/os
Adis:
V Chorvatsku jsme byli už několikrát, ale tohle jsme ještě nezažili, rozhodně na tuhle dovolenou nezapomeneme :-) Recenzi píšeme hlavně proto, aby se zlepšily služby, ne proto, že bychom si chtěli stěžovat.

Fotografie od autora recenze


Ubytování

První dojem byl poměrně ucházející, postupem se však začaly objevovat nedostatky. - Chybějící závěs ve vaně/sprše, voda stříkala po celé koupelně - Následná voda na zemi v koupelně, která neměla kam odtéct, protože díra na odtok byla výš než voda (špatně vyspádovaná podlaha). Pokaždé jsme tedy museli podlahu vytřít hotelovými ručníky, které musela uklízečka kvůli tomu každý den měnit. - Druhý den pobytu jsme si všimli pár mravenců pobíhajících po pokoji, z nichž se během pobytu vyklubalo celé procesí. Po oznámení na recepci je vystříkali, ovšem to vydrželo pouze jeden den. Mravenci se do hotelu dostávali po fasádě až k nám do 2. patra. Postříkáním cestiček u nás sice relativně zamezili vstupu k nám, ale místo toho vlezli do 1. patra, pokoje pod námi (bylo vidět zvenčí hotelu). Neměli jsme však už nervy na vysvětlování na recepci, protože tam nebyl personál, který by uměl česky. - Výměna ručníků a prostěradel byla bez problémů - Chodbička jen stroze osvětlená, takže do tmavých skříní nebylo téměř vidět - Odpoledne, když se všichni lidé vraceli z pláže a chystali se na večeři, obvykle netekla teplá voda, někdy ani ráno. Jednou dokonce přestala téct asi na hodinu, také před večeří. Naštěstí je to věc, která moc nevadí po celodenním vyhřívání na sluníčku a studená sprcha je zdravá :-D - Na dovolené nám nepršelo, takže nám aspoň nikam neteklo (jak jsem četla v jiných recenzích) - Pokoj jsme měli bez klimatizace, která nebyla ani potřeba. Když se zavřel balkon, držela se tam teplota kolem 25°C


Strava a stravování

Byli jsme na polopenzi. Týden se to přežít dalo. Snídaně: míchaná vajíčka, malé párky, nakrájená klobása, smažená zelenina, jogurt (tekutý jako mléko a teplý), mléko (teplé), plátkový sýr, plátkový salám (junior), čerstvý sýr (něco jako balkán), ovoce (jablka, občas pomeranče, kiwi a banány), čaj, káva, voda, džus (pomeranč, jablko), bílý chléb, sušenky, vločky + sušené ovoce, čokoládové lupínky do mléka, marmeláda, med, máslo, margarín, kečup, majonéza, a nějaká rajčatová směs. Toto bylo naprosto každý den. Večeře: výběr už nebyl tak striktní jako u snídaní, ale také žádná hitparáda. Obvykle byl výběr ze 6 - 8 jídel. Téměř vždy byly smažené brambory a rýže se zeleninou. Hodně často se opakovaly i "boloňské špagety" v jejich podání jako vřetena s mletým masem a divnou omáčkou. Co musím ocenit, je, že každý den byla na výběr nějaká ryba. Většina teplých jídel byla ovšem smažená nebo plavala v tuku (libové maso zároveň s bůčkem). Saláty byly ve stylu nakrájené zeleniny (okurka, rajče, občas paprika, olivy) a zelí (červené, bílé). Pouze nakrájené, neochucené. Na dochucení byl na výběr pouze ocet (možná i olej, neměli to popsané, ale já jsem vždy trefila ocet), kečup, majonéza, a opět neurčitá rajčatová směs. Ovoce bylo k dispozici stejné jako na snídani. Další co musím ocenit byly dezerty. Různé dortíky, pečené na plechu a rozkrájené na obdélníky. Ob den byla k večeři i zmrzlina. Při poslední večeři byl meloun, kterého se lidé nemohli nabažit, takže ho pak přestali doplňovat. K večeři nebylo žádné pití, ale mohli jste si ho zakoupit na baru. Chápu, že hotel je jen dvouhvězdičkový, ale na tomto jídle by se dalo mnoho zlepšit za stejné peníze. Vypadalo by lépe a bylo mnohem zdravější.


Vybavení, služby a personál

Personál nerozuměl česky ani na recepci. Je to stejně, jako kdyby v Praze v hotelu pracoval někdo bez znalosti angličtiny. Snažili se však alespoň napravovat chyby. Vybavení recepce novodobé, zbytek hodně zastaralý, ale poměrně zachovalý. Wifi je dostupná pouze na recepci, ovšem její rychlost je pomalejší než pomalá data, takže je tam vlastně k ničemu.


Pláž a moře


Okolí hotelu


Celkový dojem

Můj názor je, že v hotelu se zastavila doba, stejně jako majitelovo myšlení. Nemusel by hned dělat rekonstrukci a měnit vybavení hotelu, jen se zaměřit na závažné problémy a bylo by to jistě mnohem lepší.


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes 8–19 h