Detail recenze: Hotel Modrava

  Česko, Plzeňský kraj, Modrava

3/5

Šárka:
Absence úklidu bohužel ovlivnila celkový dojem z pobytu v tomto hotelu.

Fotografie od autora recenze


Ubytování

E-mailem jsme si objednali dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí. Přijeli jsme na místo a bez upozornění a omluvy nám byl přiřazen pokoj s oddělenými lůžky. Toto jsme šli ihned na recepci reklamovat. S omluvou, že došlo z jejich strany k pochybení, nám byl přiřazen poslední pokoj s manželskou postelí. Ve zkratce, koupelna neviděla pořádný úklid asi hodně dlouho (věřím, že po našem hodnotícím e-mailu, který jsme poslali po návratu domů na hotel, a to z důvodu, že při odjezdu nebyl na recepci nikdo přítomen) již byla zjednána náprava a další hosté budou tohoto, slušně řečeno, nepořádku ušetření. Bylo to tedy dost nechutné a na to, aby se stav zlepšil stačilo mýdlo a papírový ubrousek. Další byl nepořádek pod postelí, kde se nevysávalo též dost dlouho... dále rozvrzaná postel a dvěře vrzající při každém odchodu a příchodu na pokoj. Na tyto maličkosti si lze zvyknout, nepotřebujeme přehnaný luxus, ale čistota by měla být samozřejmostí i přesto, že hotel není nejnovější. Osoba provozující hotel se k našemu hodnocení vyjádřila mj. tak, že pokoj, který nám byl po naší reklamaci přiřazen a který jsme si vyžádali, nebyl připraven pro hosty. Na toto jsme odpověděli, že jsme si žádný pokoj nevyžádali, pouze jsme požadovali to, co jsme si objednali a pokud, jak tvrdí, nebyl pokoj připraven, neměl nám být vůbec nabídnut. Měl nám být ponechán původní pokoj a mělo nám být s omluvou nabídnuto, že si lze postele se souhlasem hotelu srazit, ale nic takového neproběhlo. Sami bychom si s nábytkem nedovolili hýbat, protože mnoho ubytovacích zařízení si nepřeje, aby hosté s nábytkem hýbali. Osoba provozující hotel ve své odpovědi nezmínila vůbec žádnou omluvu, naopak se nám snažila vnuknout myšlenku, že chyba byla na naší straně. Při naší reakci na její e-mail se nám již nikdo neozval. Naše špatná zkušenost je této osobě očividně úplně jedno, protože přeci bude mít hotel, především v hlavní sezoně, plný, tak proč by se omlouvala a trápila se s nespokojeností svých hostů. Hotel má prostě štěstí na svoji polohu, respektive osoba provozující hotel má štěstí, že hotel se nachází na tak vyhledávaném místě.


Strava a stravování

Se stravou jsme byli spokojeni (polopenze). Jídlo chutné. Sice nebyly u snídaně k dispozici malé balení másla, džemů apod. (např. džem byl v misce a na talíři celé máslo), ale to nám nevadilo. Při snídaních velký výběr, večeře byly dvouchodové (polévka a hlavní chod, výběr ze dvou jídel).


Vybavení, služby a personál

Obsluha v restauraci příjemná. Akorát bychom při večeři změnili to, aby se příbory "válely" na stole (na prostírání) bez toho aniž by byly zabalené alespoň v ubrousku.


Celkový dojem

Celkové hodnocení hotelu zachránilo jídlo. Tento hotel bychom po naší zkušenosti nedoporučili a určitě se při další návštěvě Šumavy ubytujeme jinde. Přitom by stačilo přidat v úklidu, aby měl návštěvník pocit, že se o pokoje někdo stará a chce svým hostům poskytnout příjemné a útulné ubytování i přesto, že hotel není nejnovější.


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes zavřeno