Detail recenze: Lázeňský Hotel Pawlik

  Česko, Karlovarský kraj, Františkovy Lázně

3/5

Věra Novotná:
Při příjezdu jsem si musela vyžádat informace, které jsem neobdržela. A to, kam mám jít na oběd a objednat se k lékaři. Oběd jsem nedostala, protože prý při příjezdech se vydávají do 14.hod., což nebylo nikde v informacích hotelu uvedeno. Přijela jsem cca ve 13.30 a kvůli frontě na recepci, jsem se k nahlášení dostala těsně před 14. hodinou. Ubytovaná jsem byla v Pawliku B, kde jsou tenké stěny a z vedlejšího pokoje mne v noci rušilo chrápání a z druhého hluk z televize. Nedostatkem pokoje byla absence tlačítka v koupelně na přivolání pomoci při případném zdravotním problému a označení, že je toaleta vydezinfikovaná. Vařená jídla se často opakovala, byla nevalné kvality a většinou přesolená. Nakazila jsem se střevní chřipkou, kterou v hotelu trpělo více hostů, i personál. Žádné hygienické opatření k tomu jsem ale nezaznamenala. Byly mi zrušeny procedury, i výstupní prohlídka. Nicméně MUDr neakceptovala moje zdravotní problémy a žádost, takže jsem některé procedury neabsolvovala. Před štědrovečerní večeři byly rozdávány dárky u vánočního stromu, kde si hosté museli vystát frontu. Podávaná štědrovečerní večeře bez polévky byla chabá a silvestrovská zábava byla roztroušená po budovách a kdo neseděl u parketu, nic neviděl a bez ozvučení nic neslyšel. Personál v restauraci byl příjemný a vstřícný, zejména ženská část. Po těchto zkušenostech, kdy jsem byla v hotelu Pawlik poprvé, se již nikdy v něm neubytuji.

Ubytování

V části B nic výjimečného.


Strava a stravování

Pouze snídaně byly v pořádku.


Vybavení, služby a personál

Vybavení v hlavní budově příjemné, personál hotelu byl vcelku vstřícný, kromě balnea a některých sester na sesterně.


Okolí hotelu

Okolí je hezké, hodně zeleně, v menší vzdálenosti je málo obchodů.


Celkový dojem

Na pobyt v Pawliku jsem se těšila, ale byla jsem zklamaná.


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Zájezdy do hotelu Lázeňský Hotel Pawlik

Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes 8–19 h