Poslední zprávy o hotelu

Recenze hotelu Le Pacha Resort **** - Egypt - Hurghada - Sakkala

Dobrý den všem! Aby se neopakovalo to samé, několikrát vám napíše podrobnosti !!! skutečnost, že jsem byl v tomto hotelu pětkrát, dali mi VIP náramek, všichni zaměstnanci byli slušní a Nice. Vůbec jsem nevěnoval pozornost dalším záležitostem, které nejsou důležité, nejdůležitější je pláž, jídlo a služby v hotelu. Netřeba dodávat, že absence ruských turistů měla své důsledky.

Ubytování (4 / 5)

-Prostor je plně zařízený, jistě trochu starý nábytek, ale vše funguje dobře. Najdete vše potřebné pro pohodlný pobyt!

Strava a stravování (4 / 5)

-Restaurace jsou dobré, kuchaři jsou profesionální a kuchař opravdu, velmi chutné jídlo .i Užil si každé jídlo v hlavní restauraci

Vybavení, služby a personál hotelu (4 / 5)

SUPER

Pláž a moře (4 / 5)

-Pláž v hotelu je písečná pěkné a velké, můžete snadno dostat vaše lehátka to není příliš přeplněné!

Okolí hotelu (4 / 5)

-Dobrá poloha hotelu se nachází v centrální ulici města, takže -I tentokrát rezervován výlet do domu delfínů s místním průvodcem jeho stránky je optimguide.com můžete najít další velmi levné výlety. Miloval jsem program a mimochodem cena je velmi levná. Kontaktoval jsem webové stránky průvodce Whatsapp. Ty peníze dostanou jen v den výletu. -Můžete snadno vystoupit a chodit ve večerních hodinách, také animační tým je docela dobrý a pořádají pěkné hry na hraní. - zábava ve večerních hodinách je příjemná a já jsem milovala živou hudbu ve venkovním prostoru!

Celkový dojem (4 / 5)

Moje poslední slova budou, že hotel je poměrně levný a dobrý, s příjemnou obsluhou a dobrým personálem!

• Páry