Detail recenze: Lonicera Resort & Spa Hotel

Turecko, Alanya, Türkler

5/5

Kiss:
Dovolená byla po všech stránkách perfektní a na výborné úrovni, ať co se týká služeb hotelu, úrovně stravy, velkých možností stravování během dne, krásných bazénů, akvaparku v areálu i čistého moře s písečnou pláží s pozvolným vstupem do vody.

Ubytování bylo na velmi dobré úrovni, i když přistýlka pro jedno s dětí byla celkem malá a v případě staršího potomka by asi nebyla zcela vyhovující (nicméně pro 6 letého v pohodě stačila). Poloha pokoje byla standardní - ani nejlepší ani nejhorší, v posledním patře s bočním výhledem na moře (i když z tohoto úhlu trochu vzdálené). Celkově ovšem hotel byl na výborné úrovni.

Strava opravdu odpovídala ultra al inclusive - tedy nejen tím, že byla opravdu po celý den (24 hodin denně), ale i kvalitou, kdy třeba bylo možné vynechat oběd v hotelové restauraci a plnohodnotně se najíst přímo u bazénu. Možnosti stravy jsou opravdu široké, v hotelu je velké množství barů a stravovacích možností, takže není třeba nikam daleko chodit. Snídaně, obědy a večeře v restauraci: výběr jídel velmi široký a bohatý, jen trochu bufetový způsob servírování - tedy společenské oblečení k večeři nebyklo ani třeba.

Areál hotelu je uzavřený a přístupný pouze pro hotelové hosty. Vybavení hotelu opravdu super - 3 velké bazény, 2 dětské, aquapark s dvěma částmi pro děti a jednou pro dospělé, přístup k moři po vnitřní promenádě resortem. Ručníky na pláž a k bazénu se zdarma půjčují a lze je každý den měnit za čisté. Každý večer dětská diskotéka a návazný program na pódiu + v jednom z barů každý večer živá hudba. Jedinou drobnou výtku mám k personálu, kdy se stalo, že pokud jsme nezapli výslovnou žádost o úklid, tak úklid nebyl prováděn (což není zcela obvyklé) + někdy se obsluha některého z barů tvářilas dost otrávěně.

Písečná pláž s jemným pískem a pozvolným vstupem do moře, vlny spíše malé. Bohužel na pláži ani u břehu moře se nevyskytují žádné mušle. Vždy bylo možné najít bez problémů volné lehátko, jen některá lehátka a zejména slunečníky by si zasloužily výměnu. Voda v moři i v bazénech byla dostatečně teplá, takže nebyl problém v ní dlouho vydržet a púěkně si vodu užít.

Hotel je obklopne dalšími hotely a v těsné blízkpotsi se nacházejí nákupní možnosti. Jediné co trochu chybí je promenáda, po které by bylo možné se projít podél pláže, nicméně to jsme věděli, když jsme hotel vybírali.

Celkový dojem z pobytu je výborný, splnil naše očekávání a v některých případech (zejména bazény, aquapark a možnosti stravy) i předčil.

Zájezdy do hotelu Lonicera Resort & Spa Hotel

565 656 610