Detail recenze: Mitsis Faliraki Beach Hotel & Spa

Řecko, Rhodos, Faliraki

4/5

Jirka :
Nepravdivé nebo zavádějící propagační informace cestovní kanceláře na internetu.Uvozující údaj v nabídce byl 9denní pobyt. V tom však byly započítány dvě hodiny prvního dne před půlnocí (plánovaný přílet ve 22,00hod místního času, skutečný příjezd do hotelu byl navíc v 1,30 hod násled. dne).Další nepravdivý údaj byl,že hotel má vlastní pláž se slunečníky v ceně zájezdu - nemá a pláž se platí na místě každý den. Nehorázné ubytování na první placenou noc.Kromě toho,že vlivem zpoždění letadla a více než hodinového čekání na zavazadla na letišti byl vydán klíč v hotelu v 1,30hod ráno recepčním do jednolůžkového pokoje s vecpanou přistýlkou na místo dvoulůžkového s omluvou,že jiný pokoj nemá a že ráno dojde k přestěhování. Přestěhování bylo umožněno až po obědě, takže jsem vlastně zaplatil za jeden neexistující den a jednu noc, neboť vlastní pobyt na zaplacené úrovni začal až ve 13,00hod následující den po příletu. Delegátka za špatný pokoj písemně vyjednala prodloužení pokoje poslední den až do 18,00hod jako okamžitou satisfakci, nicméně při odevzdání klíče od pokoje se recepční "vytasila" s fakturou na 35EU za toto prodloužení.Po hádce fakturu zahodila.Zbytek dovolené proběhl na dobré úrovni.

dobře vybavený pokoj s malinkatým balkonem.

Velmi slušný výběr i úroveň jídel.

Ochota personálu spíše nízká,rychlost obsluhy při jídle pomalá.

velmi dobrá

nic moc, večer se tloukla hudba z programu našeho hotelu s hudbou sousedního hotelu ("za zídkou"), večerní program pro děti končil až ve 22,00hod,teprve po té byl program pro dospělé

Pocit ošizení z délky zájezdu oproti inzerovanému jistě ovlivnil i celkové hodnocení.Ztráta jednoho dne a noci je defacto 11%, což ze 40 000,-Kč činí 4 400,-Kč zaplacených za nic. Ochota a rychlost personálu je asi dána geograficky.Pro porovnání 5hvězdiček ve všech hodnocených kategoriích dávám pobytu v hotelu.komplexu v Dominikánské republice (respektive v hodnocení personálu , programu pro hosty a kvalitě a výběru jídel bych po zkušenostech z tohoto zájezdu musel dát hvězdiček 6).

565 656 610