Detail recenze: Hotel Nour Palace Resort & Thalasso

  Tunisko, Mahdia

3/5

Simona:
V hotelu Nour Palace jsme byli téměř před rokem, ano, až teď, po vyléčení se z nemoci, kterou jsme tam chytili, jsem dostala odvahu napsat recenzi. Chtěla bych upozornit, že se jedná o hotel, ve kterém jsem byla opakovaně, ještě jako malá s rodiči. Údajně se změnil majitel a ráda Vám představím, jak to tam minulý rok vypadalo. Celkově bych hotel shrnula jako hotel vhodný k okamžitému uzavření. Vše bylo předloženo manažerovi hotelu, tedy doufám, že se za rok už někam posunuli – buď, že zavřeli, a nebo se zlepšili. (Ač si nejsem jistá, zda se něco takového může ještě vůbec zachránit.) Nekonečné fronty byly tím nejmenším problémem. Po vystání fronty na nás totiž čekalo spálené jídlo, neuklizené stoly a neochotní číšníci. (Ani dýška je moc nebraly). Na pokoji byla špína, neuklizeno. Tato situace se neřešila ani po požádání o opětovný úklid, o změnění pokoje – špinavé polštáře a povlečení nám byly znovu hozeny na postel. Za zmínku stojí vytékající toaleta a plíseň na stěnách – škoda slov. Jako bonus jsme dostali nějakou záhadnou nemoc, která se se mnou táhla až do jara tohoto roku kdy jsem konečně po neustálém chození po různých doktorech ukončila léčbu. Konec konců, největší ostudu si za mě udělala CK ***, která tvrdila, že toto je vše v naprostém pořádku a odmítala s námi situaci řešit!

Fotografie od autora recenze


Ubytování

Jak už je napsáno v úvodu, na pokoji byla otřesná špína, neuklizeno ještě po původních hostech. Tato situace se neřešila ani po požádání o opětovný úklid, o změnění pokoje – špinavé polštáře a povlečení nám byly znovu hozeny na postel, odporný, špinavý koberec s černou skvrnou (snad čokoládou!!!) byl opět rozložen po pokoji. Úklid probíhat tak, že se písek z podlahy zametal pod skříně a do rohů. Vytékající toaleta a plíseň na stěnách v obou pokojích – fuj!


Strava a stravování

Neustále spálené jídlo, díky tomu i smrad a kouř v celé jídelně, co se nedalo spálit, to nebylo dostupné (vzhledem k počtu hostů v hotelu se stály neuvěřitelné řady o 20, klidně i 40 lidech) nebo bylo opravdu nedobré/nedodělané, neochucené, pečivo bylo minimálně týden staré, to u nás v Česku už dáváme slepičkám. Když už na nás něco, co se dalo sníst, zbylo, tak se jednalo o porce pro mravence (viz fotografie). Třešničkou na dortu byly neuklizené stoly a neochotní číšníci, stoly jsme si uklízeli sami!


Vybavení, služby a personál

V celém hotelu uměl jakžtakž anglicky jeden číšník a manažer. Na recepci nikdo. Recepce, jako i zbytek hotelu byla celá špinavá, umaštěné stoly, sklenky v baru.. celý hotel byl opravdu, a to se omlouvám za ten výraz, nechutný.


Pláž a moře

Špinavá pláž, otřesné léhátka, plavčíci k ničemu.


Okolí hotelu

Jako v Tunisku.


Celkový dojem

Prosím, dávejte pozor na to, kam jezdíte a když už uděláte tu chybu, že pojedete do Nour Palace, nenechte si to líbit – pamatuji si na frázi našich lidí v tomto hotelu "My to nějak přetrpíme....." Smutné....


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.