Detail recenze: Hotel Club Esse Palmasera Village Resort

  Itálie, Sardinie, Cala Gonone

4/5

Henryetka:
Měla to být krásná dovolená ke 40. výročí svatby v době od 7. do 14. 9. 2019. Mohla být, kdyby všechno nezastínilo arogantní jednání vedení hotelu při řešení nastalé nepříjemné situace. Jednalo se o zničené šaty a halenku o židli u přiděleného stolu v jídelně hotelu.

Fotografie od autora recenze


Ubytování

Ubytování v bungalovech skromné, ale takové jsme očekávali. Uklízelo se každý den, včetně výměny ručníků a osušek. Klimatizace byla k dispozici.


Strava a stravování

Strava nezklamala, ale ani nepřekvapila. Přesně tak, jak uvádějí ostatní recenze. Hlady netrpíte, můžete si nandat kolik čeho chcete. Jen jednotvárné. Plusem je, že po celou dobu dovolené máte "svůj" stůl a nemusí se tak vyhledávat volné místo po příchodu do jídelny. Stoly byly průběžně sklízeny z dojedených talířů apod.


Vybavení, služby a personál

V restauraci hotelu jsme se stravovali u stolu, který nám byl po příjezdu přidělen. O židli u tohoto stolu jsem si zničila šaty a halenku. Škoda na oblečení vznikla o dřevěné opěradlo, které bylo z vnitřní strany naštíplé a vytahovalo mi z oblečení nitky. Všimla jsem si toho asi až 3. den, kdy jsem zůstala k opěradlu židle přichycena. Škodu jsme s manželem okamžitě po zjištění nahlásili obsluhujícímu personálu, slečně ze Slovenska, načež mi byla židle vyměněna. Škodu jsme rovněž nahlásili delegátce cestovní kanceláře a zároveň jsme kontaktovali pojišťovnu, u které jsme byli pojištěni. Zde nám bylo sděleno, že tato škoda se nevztahuje na uzavřenou pojistku a že škodu máme uplatnit v hotelu, na jehož vybavení škoda vznikla. Nahlásili jsme proto škodu na recepci hotelu, kde nám bylo sděleno, že se máme dostavit k projednání záležitosti druhý den ráno, až bude přítomen manažer hotelu. Zároveň recepční zapsala ohlášenou škodu do knihy v recepci. Dostavili jsme se tedy podle pokynu recepce k projednání škody ráno. Pracovnice recepce nás vyzvala, abychom sepsali stručný záznam o vzniklé škodě, který předložila manažerovi hotelu v jeho prosklené kanceláři. Poté nám recepční sdělila stanovisko manažera, že hotel žádnou škodu hradit nebude, ať se obrátíme na pojišťovnu a že jsem si oblečení mohla roztrhat v parku na lavičce a ne v hotelu. Zcela pominuli skutečnost, že mi byla poškozená židle vyměněna, ani se neobtěžovali informovat se o této události v restauraci. Vrátili nám kopii našeho záznamu o škodě a na naši žádost, aby nám potvrdili jeho převzetí, manažer hotelu vzkázal, že nám nic potvrzovat ani podepisovat nebude. U tohoto jednání byla přítomna i delegátka CK, která nám v podstatě nijak nepomohla. Jen nám překládala některé italské výrazy, když jsme se v rozhovoru vedeném v němčině nemohli s recepční hotelu domluvit. Manažer hotelu, přesto, že na nás z prosklené kanceláře viděl, se ani neobtěžoval nám "stanovisko hotelu" sdělit osobně, jeho chování a jednání považuji za nevhodné a arogantní, které neodpovídá 4 hvězdičkovému hotelu. Stanovisko hotelu je podle mého názoru špatné, neboť škoda prokazatelně vznikla na vybavení hotelu, což restaurace hotelu fakticky uznala výměnou poškozené židle.


Pláž a moře

Kamínková pláž, sedátka a slunečníky k dispozici zdarma. Schody široké, mírné, upravené. Moře čisté. My máme raději více soukromí, takže jsme chodili s ručníkem kousek dál po pláži.


Okolí hotelu

Do blízkého městečka Cala Gonone se dá dojít buď po silnici nebo promenádou kolem moře. Protože jsme měli v hotelu polopenzi, zašli jsme na oběd na pizzu do některé z mnoha restaurací na promenádě nebo na burger do městečka, do vyhlášené Il Brigantino - stojí za to, tuto velmi pěknou a originální restauraci navštívit.


Celkový dojem

Celkový dojem zkazilo jednání manažera hotelu. Takže na Sardinii ano, ne však do tohoto rezortu.


Hotel vhodný pro:

  • Všechny

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.