Detail recenze: Hotel Prima Life Makadi Resort & Spa

Egypt, Hurghada, Makadi Bay

4/5

Vlaďka a Zdenka:
Krásné moře a pláž, ubytování a stravování dobré. Zmatečná výměna plážových osušek, zpočátku na pláži jen v době od 7 do 9 hod., později zrušeno a výměna jen u uklízeče, kterého byl občas problém najít a pokud se našel, stávalo se, že osušky neměl. Jinak by to byla příjemná dovolená až na hudební kreace animátorů. Od 10ti do 12ti hodin jejich obtěžování a křepčení za doprovodu děsně hlasité hudby, která řvala do širokého okolí a nebylo před ní úniku, protože u bazénu takováto produkce byla také. To se opakovalo i od 15ti do 17ti hodin i déle. Na naše prosby o ztlumení hudby reagovali výsměchem. S prosbou u manažerů, kterých se tam v areálu potloukalo spousty jsme neuspěli, nemají animátory na starosti. Další kapitolou bylo dodržování únosného nočního klidu. Několikrát v týdnu do půlnoci na pláži program s hudební produkcí, při které se otřásala i budova. Závěrem: Byla by to v celku příjemná dovolená, ale v tomto resortu vládne několik pubertálních animátorů, kteří se zřejmě snaží hosty vypudit řevem reprodukované hudby, pokud se to ještě dá nazvat hudbou.

Dobré

Vybavení a služby hotelu na dobré úrovni, personál v podstatě vstřícný a ochotný. Vybavení resortu ohledně vyžití odpovídá hostům vyšší věkové kategorie a rodinám s velmi malými dětmi - nemá žádný akvapark, jen brouzdaliště a bazén se studenou vodou, který je jen pro otužilce. Toto je v kontrastu s písčitou pláží a s pozvolným vstupem do krásného a čistého moře.Proto 80% hostů jsou vyšší věkové kategorie. Bohužel klidnou dovolenou kazí tlupa pubertálních animátorů, která nemá vedení v podstatě vládne resortu a všem znepříjemňuje dovolenou.

Vše odpovídalo očekávání, jen neskutečný randál reprodukované hudby nás od další návštěvy odrazuje.