Děsné

Recenze hotelu Sphinx Resort Hurghada **** - Egypt - Hurghada - Hurghada

Silně nedoporučuji hotel ani jeho služby. Podrobnosti viz další části recenze.

Ubytování (1 / 5)

1) Pětkrát za pobyt netekla na pokoji cca 1-2hodiny voda. Tzn., že po tu dobu nefungovala toaleta, sprcha ani umyvadlo. V jednom případě vypadla pouze studená voda v prostřed sprchování a manželka se ve sprše opařila! Po stížnosti na recepci došlo během několika hodin k nápravě, ale další den byl výpadek opět. 2) Pravidelně cca kolem 18. hodiny docházelo v celém areálu hotelu ke generování dýmu s pesticidy pracovníkem hotelu. Upozorňuji, že to bylo těsně před začátkem večeří (18:30). Cca 1-2hodiny zapáchal po těchto jedech celý areál hotelů a nebylo možné větrat. I přesto byl tento zápach citelně cítit i na pokoji a venkovním prostoru nemluvě. Fotka počátku generování v příloze.

Strava a stravování (1 / 5)

1) Dle rozpisu hotelu měli být obědy k dispozici ve dvou restauracích od 13:00 do 15:00. V první restauraci (část Sphinx) zavírali a vyháněli hosty již před druhou hodinou. V druhé restauraci (část Kingtut) byla restaurace otevřena do 15:00, ale od druhé hodiny nebylo doplňováno jídlo a hosté byli vyháněni od stolů, které personál připravoval na večeři. 2) V této době (tj. 13-15hod) měla být podávána zmrzlina. Taktéž byla dostupná maximálně do 14:00. 3) Kritický nedostatek čerstvého ovoce: Na dva hotely (součástí jednoho resortu) byly dvě mísy ovoce s tím, že byly 5 minut po začátku večeře přebrané tak, že tam zbyli jen shnilé kusy. 4) Lžičky na kafe ve čtyřhvězdičkovém hotelu by neměli být plastové a jednorázové. A určitě by neměli být tyto jednorázové lžičky myté a polámané! 5) Nádobí bylo obecně velmi často nekvalitně umyté. 6) Uprostřed večeře ve "čtyřhvězdičkovém" hotelu chodili po jídelně externí prodejci pití, které prodávali pivo a džusy. 7) Večeře byly zkráceny tak, že ve 20:15 už byli hosti opět vyháněni od stolů a jídlo bylo přebrané. Dle tabulky hotelu měla být ale večeře podávána do 21:00. 8) Na baru na pláži měl být k dispozici "snack", který ale k dispozici po celou dobu pobytu nebyl. 9) Bar v bazénu nebyl v provozu vůbec. 10) Restaurace určená k rezervaci byla v době pobytu velmi často zavřená.

Vybavení, služby a personál hotelu (1 / 5)

Vše bylo olezlé a co mohli, tak zpoplatnili tzv. "extra fee" ,takže all inclusive to není ani náhodou. Pro příklad chtějí v tomto hotelu zaplatit poplatek pokud si chcete odnést pití na pokoj.

Pláž a moře (4 / 5)

Pláž byla udržovaná s pozvolným vstupem do moře, v moři jsou korály v dostupné vzdálenosti. Jen se dvakrát stalo, že s přílivem přišel takový odpad, že se tam nedalo koupat. To ale nedávám za vinu hotelu.

Okolí hotelu (1 / 5)

Pokud máte rádi toulavé psi, nalétavé havrany, hromady odpadků a much, tak je okolí stvořeno přímo pro vás. Pro ostatní, kterým horor stačí v televizi a ne zažít, doporučuji nevytahovat paty z hotelu.

Celkový dojem (1 / 5)

1) Hotel byl neudržovaný (barvy oprejskané, nebezpečná elektroinstalace vně budovy). 2) V jídelně létali havrani a kradli jídlo hostům přímo z talířů (bezvadný, kdybych si koupil hororový zážitek, ale na dovolené to nemá co dělat)

Hotel vhodný pro:

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.