Detail recenze: Alkionis Hotel

Řecko, Korfu, Moraitika

4/5

Josef Černý:
Jednalo se celkově o naši druhou dovolenou celkově, a po druhé opět v Řecku :-) Jela s námi 2,5 roční dcera Eliška, která si moc užívala v moři u pláže Moraitka Beach. Je zde pozvolný vstup do moře (čisté), zprvu oblázkové a potom písčité - za nás super!

Nejsme nároční klienti na ubytování a podle toho jsme vybírali i tento hotel, ubytování nám vyhovalo, pokoj byl sice menší ale každý den byl uklizený a čistý, bylo zde základní vybavení - lednice, klimatizace,fén. Malý balkonek s posezním a sušákem na prádlo. Jediné mínus bylo hejno komárů v pokoji večer při spaní po kterých sme byli zeštípaní, protože jsme větrali na balkon a nepouštěli klimatizaci kvůli dceři, ale to není problém hotelu ;-)

Stravu jsme měli v All Inclusive - byla pestrá, velmi chutná. Za celý týden se neopakovala, vždy si člověk vybral na co měl chuť. Snídaně a večeře probíhali v hotelu Alkionis, obědy a svačiny v sousedském hotelu Albatros COOEE. Pití bylo možné si sami natočit pouze u snídaně (džusy,voda,kafe,čokoláda), při obědu a večeři točil personál hotelu (Fanta, Sprite, Cola...) Po celý den byla dostupná zmrzlina ( Albatros), večeře (Alkionis) Musím vyzdvyhnout obědové dezerty v hotelu Albatros!! :-)

Personál hotelu velice příjemný,ochotný a usměvavý, příjemná slovenská recepční Viera :-) Koupání je možné jak v bazenu u hotelu Alkionis (velký bazén), tak u hotelu Albatros (u hotelu Albatros jsou 2 bazény, jeden brouzdák a jeden velký), koupali jsme se převážně u hotelu Albatros v brouzdáku kvůli dceři :-), všude jsou dostupné lehátka, bazény byli čisté :-), jediné co tak v bazénu u hotelu Alkionis byla až moc teplá voda, takže člověk se moc nezchladil ;-)

Pláž Moraitika Beach je od hotelu Alkionis vzdálená asi 5min chůze, jde se přes spřátelený hotel Albatros COOEE, pláž je krásná, kraj pláže oblázkový,potom písčitá s pozvolným vstupem do moře, moře čisté, vhodné pro děti! :-) Jsou zde dostupné lehátka u pláže Moraitika Beach, které spadají pod hotel Albatros, za poplatek 7EURO dostanete 2 lehátka se slunečníkem na celý den :-)

Hotel je situovaný u hlavní silnice, večer i přes den je tu v celku provoz a ruch. Ale jeli jsme s 3letou dcerou a žádný problém se spaním neměla, i my jsme spali v pořádku. Okolo je tu spousta obchůdků ať už s místními suvenýry nebo s jídlem,drogerii... spousta taveren (je zde i místní COOP kde je přátelský majitel, který nám hned při příchodu nabídnul vodu a na ochutnávku místní sýr FETA s oliv. olejem a bagetou. Za podivání stojí určitě Moraitika Beach a Messonghi Beach

Celkový dojem z dovolené hodnotíme pozitivně, pokud bychom jeli na Corfu znovu určitě bychom zvolili zase lokalitu Moraitika, i nejspíše tento hotel, je zde krásné okolí :-) Dovolenou jsme si moc užili a určitě doporučujeme!

• Páry

565 656 610