Detail recenze: AMC Royal Hotel & Spa

  Egypt, Hurghada, Hurghada sever

4/5

Monika:
Co se týká CK *******, tak bez námitek. Delegátka ochotná, na případné dotazy SMS reagovala obratem. Ovšem personál hotelu, tak to je síla!!! Nejste ruské národnosti, máte tak nějak smůlu... Při příjezdu si nás nikdo z recepce nevšímal, nikoho nezajímalo, co tam děláme. Na přidělení pokoje si opravdu počkáte cca do 13 hodiny, přitom pokoje uklízejí po ránu. Ale přijel zájezd našich "osvoboditelů" a všichni dostali okamžitě pokoje. Při odjezdu jsme vyplnili formulář, kde jsme žádali o buzení a odvoz zavazadel z pokoje v danou hodinu. Jen díky tomu, že jsme nešli spát, jsme stihli odjezd z hotelu. Když jsem věc urgovala na recepci, tvrdili mi, že nás budili.... Autobus měl přijet během 5 minut před hotel a my měli kufry před pokojem. Nejste Rusové, nikdo nic neřeší a to je holý fakt.

Ubytování

Ubytování je opravdu na úrovni. Denně uklizeno, čisté ručníky, doplněné šampónky. Každé ráno chodí na kontrolu žárovek a ptají se, zda je vše v pořádku. K ubytování bez výhrad.


Strava a stravování

Jsem ráda, že jsme tentokrát trávili na dovolené pouhý týden... Každý den stejná, ale úplně stejná snídaně - párečky, fazole, vejce na tvrdo, vaječná omeleta, smažený lilek, zapečené rajče. Za celý týden ani jedna změna!!! Oběd samé kuře, občas hovězí, které se nedalo rozkousat. Výborné byly ryby, to ano. Hranolky jednou za dva dny. Ovoce - jednou za pobyt bylo hroznové víno, třikrát byly banány. Jinak jablka a snad kubánské pomeranče. Datle nezralé. Fíky? Jo, byly tam, ale stejně jako hrozny, je v momentě ve velkém množství rozebrali ruští hosté, kteří brali jídelnu útokem hned po otevření. Nestalo se, že by personál ovoce kromě jablek doplnil.... Takže hrozno a fíky jsme ani neochutnali...


Vybavení, služby a personál

Služby? Recepce nezájem. Až na jednoho zaměstnance v recepci, který ovládal češtinu. Jinak ostatní Vás ignorují. Služby jako buzení jsem popisovala výše. Úklid v pohodě, nám po prvním koupání vana vyplavila koupelnu, obratem to přišli opravit. Oceňuji lékárnu a lékaře v hotelu.


Pláž a moře

Katastrofa a katastrofa!!!! Nejhorší moře, co jsme kdy zažili!!! Plavat můžete po ujití asi 300 - 400 metrů, kde je ovšem nashromážděna půlka hotelu. Dopoledne odliv, takže po těch 300 metrů máte pouze kamení a písek. Voda se vrací cca po čtvrté odpoledne. Je tedy teplá jako ve vaně, nicméně tak po kolena. (záleží na měsíci, kdy jedete - odliv se mění). A že by bylo moře čisté, tak to není. Je nepříjemné, když vidíte plavat dámské hygienické předměty....a další jiné nečistoty. Pláž občas uklidí, lehátka občas srovnají. Pláž je maličká, lehátka byla volná, ale bacha, kradou se tam osušky!!!


Okolí hotelu

Nic. Vzít si taxi, které je v hotelu a jet za 15 dolarů nakupovat pryč. Celý komplex je strašně malý, nejlepší je asi bazén, udržovaný v čistotě a s příjemnou vodou a barem. Jen tam brzy přestává svítit slunce a v 18 hodin zapíská plavčík a koupání končí. Proč tak brzy nám nikdo nevysvětlil...


Celkový dojem

Před dvěma lety jsme byli v oblasti Safaga, v hotelu, kde některá CK udávala 3*, jiná 4*. Lituji toho, že jsem nekoupila zájezd opět do toho hotelu, protože služby, ochota, strava, pláž a i naprosto křišťálové moře, by v porovnání s hotelem AMC Royal, který se neprávem pyšní 5*, musel dostat hvězd aspoň 7!!!!!


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes zavřeno