Detail recenze: Aperion Beach Hotel

Turecko, Side, Kizilot

2/5

Týna:
Dovolená pod palbou hlasité hudby v rytmu diska utočící jak před hotelovým bazénem, tak na pláži a to až do půlnoci!! Personál si asi myslel, že nahradí služby tureckým kolotočářským stylem místo běžného úklidu! O klidné dovolené jsme si mohli nechat zdát.

Krásně nafocená jídelna a hotelový pokoj v katalogu agentury PANTOUR se velmi lišil od skutečnosti! Na pokojích vypadával proud, klimatizace ševelila, lampičky u stolků kamsi zmizeli, úklid byl namátkový, pro toaletní papír jsme si běhali tam, kde se zrovna uklízelo a viděli jsme ho. Lednička byla totálně namražená a nefungovala, výměna ručníků ani náhodou! Zametla jsem si sama když jsem našla na chodbě opřené koště! pro lahve s pitnou vodou jsme si chodili sami každý den do recepce. Kufry nám sice vynesli nahoru, ale dolů už jsme museli sami. Na záchodě nebyl ventilátor. Pod okny už od rána hrála hlasitá hudba až do noci bez přestávky!

V jídelně byl personál velmi líný. Při první večeři jsme si museli sami uklidit stůl od zbytků jídel a také odhrnout zbytky ze země! Nebylo si kam sednout. Jídlo měli výborné, velký výběr zeleniny. Pravda maso vůbec, snad jednou kuřecí nožky a jednou taková smrdutá rybka. Hodně dobré zákusky a meloun každý den. Voda se čepovala u baru do plastových kelímků, taktéž na pláži. To byl docela děs. Jak na koupališti. Čaj měli v samovarech a kávu z automatu. Když přijel majitel, tak vyndali i ubrusy a prostřeli. To však byla velká vyjímka.

Personál bych naučila větší disciplíně! Lidi na recepci angličtině. Zde se hovořilo převážně rusky. Delegát PANTOUR se objevil jen jednou a to proto, aby prodal zájezdy. Více jsme ho neviděli!!!

Moře zde je krásné, oblázky a hrubý písek. Majitel však nakoupil už použité lehátka a slunečníky, které při větším větru létali a nedrželi. Personál se první dny vůbec nenamáhal uklidit vše na pláži pro klienty hotelu. Naopak všude hrála hlasitá hudba z repráku a občas už to bylo dost nepříjemné! Na pláži se váleli kelímky od vody a kafe. Po 5hodině se takzvaný bar uzavřel, tím pádem jsme už neměli ani tu vodu, ale zato byl klid a dalo se sedět až do západu slunce. Plavat se dalo dobře ráno kdy nebyli skoro žádné vlny.

Hotel stojí přímo u pláže mimo město, takže v okolí je pouze písek a na jedné vzdálené straně je rozestavěný hotel a na druhé vidíte vzdálené letovisko. A jen a jen písek. Po ránu jsem cítili vůni krav které se pásly poblíž.

Tento hotel bych nedoporučuji nikomu. Teprve se tam učí co to je mít hosty a jak se o ně postarat. Zde to byla samoobsluha s jídlem a hudbou.

565 656 610