Detail recenze: Athina Hotel San Stefanos

  Řecko, Korfu, Agios Stefanos západ

4/5

Martin Macicek:
Picked the place based on the positive reviews and it was a mistake. The hotel is well beyond its best times. Tries to keep up the facade, but interiors are in a bad need of investment. The rooms are outright shabby, the equipment worn and the bathrooms moldy and rottten. In number of places there are various outlets from the kitchen and some technical rooms so most guests have to listen to a constant noise day and night. If you pay extra for a sea view room like we did, you may end up above one of those outlets like we did. In combination with swarms of moskytos at night it makes you regret it. The food is mediocre, but for the price ok. We wondered where the good ratings come from and one source may be the guests that keep coming back, prefering the comfort of familiarity, ignoring the dergradation. Once we overheard the concierge welcoming back a couple. Then they complained about several problems in their room and the consierge advised them to book 302 next year since it is much better. And they thanked her fot the good advice! Seriously! The moment they had turned their backs her smile vanished and she rolled her eyes! Most of the staff seems to be aware of the situation and their main task is to pretend everything is fine at all costs. But the stress is visible and we oscillated bewteen anger and compassion for them. We agree with others that the swimming pool is superb. But like most other pools in the area it is open to public. For 5 euro you can enjoy the pool and get the money back in drinks from the pool bar. Spent the rest of your vacation money in a place where they care about the guests.

Ubytování

Hotel jsme vybrali na základě pozitivních recenzí a byla to chyba. České cestovky v této oblasti přeprodávají zájezdy CK.... Majitel čechořeckého původu ..... se evidentně specializuje na skupování těch nejlevnějších pokojů a tak si sice koupíte pobyt v dobře hodnoceném hotelu, ale např. v hotelu Athina dostanete pokoje převážně v suterénu hotelu. Část zabírá technické zázemí, tekže je tam hluk a horko. Terasy jsou díky nerovnostem více či méně pod úrovní terénu. Výsldekem je, že pokoje se nedají větrat a po západu slunce se navíc vyrojí urputná hejna komárů. K tomu se z ruzných vrat a výduchů nese neustálý hluk. Z popisu zájezdu ale nic takového samozřejmě nedozvíte. A nic moc lepšího nečekejte, prozože p. mi po telefonu sdělil, že pokoje v lepším segmentu nenabízí. Nicméně by ani nebylo o tolik co stát, protože hotel Athina jako takový má už své vrchnolné období dávnou za sebou a na pokoj si tam stěžovala i řada jiných hostů. Pro nás dovolená se dvěma malými dětmi začala kromě desítek štípanců ráno zjištěním, že ze zdi visí zásuvka a že dveře sprchového koutu jsou uhnilé. Manažer na hotelu ještě nebyl, tak jsem šla detem vyčistit zuby, že to tedy budeme řešit později. A v ten moment se jedno křídlo otrhlo uplně a všechny tři nás zasypalo sklo. Manažer hotelu, recepční a telefonicky majitel cestovky nás opakovaně nařkli, že jsme skodu zpusobili my a a že se chováme krajně nevhodně, když si stěžujeme. Nejen že se nikdy neomluvili, ale ještě nám párkrat naznačili, že můžeme být rádi, že po nás nechtějí úhradu škody!!! Zásuvku i dveře jsme nafotili a až poté, co jsem jim fotky ukázala a pohrozila žalobou nás na pár nocí přestěhovali o patro výše a můžeme tak potvrdit, že většina pokojů je v dost hrozném stavu. A taky že hotelový personál tak s námi nedjednal, protože jsem češi, oni se tak chovají ke všem. Např. recepční jednou po nástupu na směnu vítala nově ubytovaný britský pár. Byli tam (jako ostatně řada hostů) už po několikáte a znali se. Stěžovali si na několik problémů s pokojem a recepční na to: „No to je tedy hrozné. No víte co, příští rok si rezervujte pokoj 302, ten je o dost lepší.“ A ten pár jí ještě poděkoval za dobrou radu!!! Personál si je stavu hotelu evidentně dobře vědom a většinu času tráví tím, že zametá problémy pod koberec.


Strava a stravování

průměrné


Vybavení, služby a personál

strašné viz výše


Pláž a moře

pěkné


Okolí hotelu

průměrné,malá vesnice, pár hospod


Celkový dojem

Hotel jsme vybrali na základě pozitivních recenzí a byla to chyba. České cestovky v této oblasti přeprodávají zájezdy CK.... Majitel čechořeckého původu ..... se evidentně specializuje na skupování těch nejlevnějších pokojů a tak si sice koupíte pobyt v dobře hodnoceném hotelu, ale např. v hotelu Athina dostanete pokoje převážně v suterénu hotelu. Část zabírá technické zázemí, tekže je tam hluk a horko. Terasy jsou díky nerovnostem více či méně pod úrovní terénu. Výsldekem je, že pokoje se nedají větrat a po západu slunce se navíc vyrojí urputná hejna komárů. K tomu se z ruzných vrat a výduchů nese neustálý hluk. Z popisu zájezdu ale nic takového samozřejmě nedozvíte. A nic moc lepšího nečekejte, prozože p. mi po telefonu sdělil, že pokoje v lepším segmentu nenabízí. Nicméně by ani nebylo o tolik co stát, protože hotel Athina jako takový má už své vrchnolné období dávnou za sebou a na pokoj si tam stěžovala i řada jiných hostů. Pro nás dovolená se dvěma malými dětmi začala kromě desítek štípanců ráno zjištěním, že ze zdi visí zásuvka a že dveře sprchového koutu jsou uhnilé. Manažer na hotelu ještě nebyl, tak jsem šla detem vyčistit zuby, že to tedy budeme řešit později. A v ten moment se jedno křídlo otrhlo uplně a všechny tři nás zasypalo sklo. Manažer hotelu, recepční a telefonicky majitel cestovky nás opakovaně nařkli, že jsme skodu zpusobili my a a že se chováme krajně nevhodně, když si stěžujeme. Nejen že se nikdy neomluvili, ale ještě nám párkrat naznačili, že můžeme být rádi, že po nás nechtějí úhradu škody!!! Zásuvku i dveře jsme nafotili a až poté, co jsem jim fotky ukázala a pohrozila žalobou nás na pár nocí přestěhovali o patro výše a můžeme tak potvrdit, že většina pokojů je v dost hrozném stavu. A taky že hotelový personál tak s námi nedjednal, protože jsem češi, oni se tak chovají ke všem. Např. recepční jednou po nástupu na směnu vítala nově ubytovaný britský pár. Byli tam (jako ostatně řada hostů) už po několikáte a znali se. Stěžovali si na několik problémů s pokojem a recepční na to: „No to je tedy hrozné. No víte co, příští rok si rezervujte pokoj 302, ten je o dost lepší.“ A ten pár jí ještě poděkoval za dobrou radu!!! Personál si je stavu hotelu evidentně dobře vědom a většinu času tráví tím, že zametá problémy pod koberec.


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.