Detail recenze: Blue Sea Island Hotel Resort

Řecko, Rhodos, Kolymbia

4/5

Celiak:
V hotelu jsme byli spokojeni, rodina s 2 dětmi (10 a 13 let), týden od 18.8. 2023.

Měli jsme objednaný rodinný pokoj v hlavní budově a ten jsme také dostali. Manželská postel s rozkládacím gaucem, pokoj prostorný, moderní, bez přepážky., Vše ciste. Gauč byl úplně v pohodě, žádný vratký. Jen bylo málo úložných prostor na oblečení. Budova aquaparku je přes silnici, vypadá moderne. Auapark je nový pěkný, spíše pro menší děti, sladké bazény. Jídlo u baru bagety a tousty, pití, vše s lepkem Čtu v předchozích recenzích, že lidé dostali přidomky ( ty se nacházejí u aquaparku mimo hlavní budovu) a pár pokojů je pod úrovní terénu vlevo od vchodu do hlavní budovy, tak ty bych taky nechtěla.... Chápu, že nebyli spokojeni.

All inclusive na slušné úrovni. Vždy několik druhů omáček s těstovinami,hranolky + grilované maso nebo grilovaná ryba, přílohy - hranolky, rýže, různé zapečené brambory na řecký způsob. Různé druhy omáček - s masovými koulemi, s masem, se zeleninou atd. Ve čtvrtek byl španělský večer... Jídelna velká, žádné fronty, vždy si sednete... Přidávám info pro celiaky: Pokrmy mají označené alergeny ( lepek je označen číslem 14). Snídaně: na požádání mi přinesli toustový chléb rozmrazeny ( byl vlhký, takže v mikrovlnce dodělat), žádné jiné pečivo.nemeli, Na požádani upekli lívanečky ( asi z nějaké směsi), využili jsme jednou. Z uzením jsme jedli slaninu, 1 druh šunky bez lepku ( většina uzenin s lepkem). Lepek mají v parcích i v eidamu ( označeno). Určitě si vyberete, jen vypichují, co u nás není zvykem ( v sýru lepek nemáme). Obed a večeře: Na požádani donesou bzl pizzu nebo těstoviny. Z příloh hranolky jsou vždy, různé varianty rýže s hráskem, kukuřici, se špenátem ( 1 x byla s nějakou obilninou s lepkem), 1 x brambove pyré ( taky s lepkem). Když někam přidají sýr nebo uzeninu ( do brambor, rýže do omáčky), pak bylo také s lepkem. To je prostě Řecko. Přesto si v pohodě vyberete, i když Vás to štve Dezerty bezlepkové nejsou ( pouze želé). V plážovém baru se najíte také: hranolky, gyros, grilované maso, gril. Zell., zelenina, ovoce. Celý den pečou čerstvé pizzy ( jen lepkove) Nápoje lokální výroby.

Hotel u pláže, včetně plážového baru

Krásná pláž - mix kamínků + i písek, čistá voda, teplé moře, slunečníků i lehátek dostatek. Možno kousek od hotelu využít i vodní atrakce( banán, sofa, padák, šlapadlo atd.), Případně výlety lodí do Lindosu atd.

V okolí dalši hotely, pěkné..

Doporučuji, dovolenou jsme si uzili. Doporučuji i celiakum.

565 656 610