Detail recenze: Caravia Beach Hotel

Řecko, Kos, Marmari

5/5

Veronika:
Hotel jsem navštívila v odstupu let již po 3. Vždy byl pro mne jasnou "1" a jakoby jistotou dovolené na úrovni. Letos to byly "jesle a mateřská školka" pro německé děti! Neustálý pláč, hluk po celém hotelu, děti lezoucí po stromech v zahradě, po zemi, lobby bar byl jedna herna i ve večerních hodinách, plavající kojenci s plenkou ve velkém bazénu pro dospělé... Dospělé páry jsme jen s úžasem koukaly, co se to děje? Pokud chcete mít pobyt a ubytování na původní úrovni, musíte se ubytovat v nověji vystaveném areálu mimo hlavní budovu.

Pokoje málo vybavené, chybí základní prostor a nábytek na odložení věcí. K dispozici celkem 10 věšáků a dva malé šuplíky. půlku věci jsme nechali v kufru. Koupelna na úrovni 3*, byla čistá, ale neodpovídá 4,5* hotelům

Výborná, stále na vysoké úrovni. Výtkou je zavedený systém podnosů. Okamžitě si připadáte, jak v závodní jídelně! Fascinovalo mě točení vody a džusů rodin do PET lahví pro děti, bez komentáře manažerů, stejně, jako chodit do jídelny v plavkách se síťovaným, krátkým nebo průhledným tričkem. Nádobí a sklo bylo zakázané vynášet z jídelny, ale našly jste je až na odpadkových koších a na pláži. Po týdnu se sortiment jídel příliš neliší, je poznat, že se vaří "levnější" typy jídel, než dříve.

Personál hotelu je úžasný, jako vždy! Chválím, chválím a všem vřele děkuji za čistotu a jejich nasazení od ranních hodin. Jejich zásluhou byl hotel každý den čistý a krásný, po celodenním "náletu|" kojenců, včetně jídelny. Pokoje jsou uklízeny a doplňovány denně, co víc si přát. Všem velké díky!

Prostě super! Lehátka uklizená, čistá, pohodlná.

Nádherná zahrada, kterou při každém pobytu obdivuji a nacházím stále něco nového.

Celkový dojem je pro mne překvapením, ale rozhodně v hlavní budově je ubytování na úrovni 3,5* - není to to, co bývalo. Na 4,5* se musíte ubytovat v exkluzivní části s bazény. Manažeři a majitelé hotelu by si měli ujasnit, kam chtějí hotel směrovat a zda volit kvantitu nebo kvalitu pro své zákazníky. Mým přáním by bylo, kdyby už konečně manažeři nepsali vše jen v ruském, polském, německém a anglickém jazyce. Český jazyk by neměl být přehlížen.

565 656 610
dnes zavřeno