Detail recenze: Hotel Chaika Beach Resort

Bulharsko

3/5

Alexandra:
Hotel se dvema bazeny, skvelou kuchyni, vybornou polohou, v centru vseho deni. Musi zapracovat na udrzbe bazenu, cistote pokoju a profesionalitou recepcionistu. Nevhodne pro osoby touzici po klidu a odpocinku.

Opotrebovany nabytek, spinave steny - potreba vymalovat, zavesy tak tak drzely. Pozitivne hodnotime vybaveni balkonu (susak, zidlicky, stolek), klimatizaci v pokoji a lednicku. Silne zaostaval uklid pokoju, za cely pobyt neuklidili ani koupelnu a ani nevytreli podlahu. Na ni se pak hromadil prach a pisek, po pokoji se pak dalo chodit uz jen v obuvi. Rucniky bud nevymenili, nebo nas nechali bez jedineho rucniku. Ty nam pote na recepci v 16:30 odmitli dodat a nechali cekat az do dalsiho rana. Uklizecky vyzadovaly "baksis" za standartni uklid, ktery rozhodne v cene zahrnut byl.

Bohate snidane a vecere, obsluha jidelny naprosto skvela. Piti k veceri zdarma (alko i nealko). Jidla bylo vzdy dost - dobre, teple a vzdy chutne. Vybere si opravdu kazdy.

Na recepci se stridaji tri smeny. Jedna z nich je opravdu katastrofalni - nevstricni, neochotni, neprofesionalni, neprijemni. Uklizecek bylo na celem hotelu mnoho, ale misto uklizeni pokoju a kolem bazenu se denne venovaly lesteni oken. V hotelu se nachazi i Spa, jen se jedna o soukromou firmu, za kterou hotel nezodpovida. Hotel ma dva bazeny, jeden velky a druhy mensi v klidove zone blizko plaze. Bylo dost lehatek a slunecniku, hrala hudba a na vyber byly ruzne aktivity (Zumba, apod.). K dispozici byl i bar, ve kterem nalevali napoje do plastovych kelimku. Ty se pak povalovaly kolem bazenu a personal je nestihal uklizet. V hotelu bylo mnoho ubytovanych rodin s malymi detmi a mladych skupin. Po celou dobu pobytu bylo v celem hotelu pomerne dost hlucno - jak pres den u bazenu (hudba a krik deti), tak u vecer a i v noci, kdyz se mladi vraceli z baru. Vsechen hluk se do pokoju dostal skrz velmi tenke zdi.

Plaz byla krasne uklizena, more ciste a teple, plazovy servis moderni, ale dost drahy. Dve lehatka a jeden slunecnik vysly v prepoctu na 370,- kc na den. Na plazich jsou k dispozici toalety, prevlikarny, plno baru a restauraci, plazovy volejbal. Sem tam projde prodavac s obcerstvenim (ovoce, rybicky). Oblibene jsou i vodni sporty za poplatek.

V bezprostredni blizkosti vynikajici restaurace s dobrym jidlem, milou obsluhou a prijemnymi cenami. Okoli bylo ciste a upravene, vecer i behem dne se da krasne prochazet po promenade. Da se navstivit spousta baru a restauraci, vsude hraji zive kapely nebo moderni hudba. Nedaleko se nachazi i nekolik supermarketu. Mesteckem projizdi hromadna doprava.

V hotelu jsme byly velmi spokojene, libily se nam bazeny a bezprostredni blizkost plaze a more. Vzdy jsme se vyborne najedly a pobavily. Meli jsme moznost si opravdu odpocinout. Jediny problem dovolene byl uklid.

• Páry