Detail recenze: Djerba Castille Hotel

  Tunisko, Djerba, Aghir

3/5

MJ:
Byla to má druhá dovolená na Djerbě. Před devíti lety jsem odjížděla spokojená. To, co jsem zažila letos, to bylo něco neskutečného. Od všude páchnoucí moči z tekoucích WC (i na pokojích), přes jídlo, odpovídající závodní jídelně, přes nedostatek pitné vody (ta v nádržkách byla slaná, balená nebyla vůbec) až po neochotu personálu. Čtyři hvězdičky jsou pouze sen, tento hotel odpovídá maximálně dvěma hvězdám, což nám místní i delegát (tuniského původu) sami řekli. Zástupci CK xxx by měli navštívit hotel a přehodnotit, zda chce tento hotel opravdu nabízet. V tomto hotelu jsme odmítli zůstat a trvali jsme na přestěhování do jiného hotelu, což se nám po úporné snaze nakonec povedlo a od třetího dne jsme si dovolenou mohli konečně užít.

Ubytování

Ubytování byla velká katastrofa. Nepatřím mezi náročné klienty, ale toto... Tekoucí záchody všude a tedy i na pokoji, tekoucí odpady až do pokoje, nepadnoucí matrace na postele (přečuhovaly nebo naopak byly kratší, či užší). Shrnutá prostěradla na všech postelích a ukrutný zápach z odpadů na WC. Tam opravdu nebylo možné vydržet dalších 5 dní.


Strava a stravování

Po odpoledním příletu a přesunu na hotel (na cestu jsme vyráželi ráno v 9 hod.), nám hotel neposkytl jedinou možnost se najíst. Vše bylo zavřené nebo již nic neměli. Chtěli jsme si dát alespoň tuniský čaj v Maurské kavárně, ale setkali jsme se s velmi negativním postojem - otravovali jsme (i když již hodinu měla fungovat). Možnost dostat něco k jídlu byla až večeře v 19 hodin, na kterou byla naplánována schůzka s delegátem. Jídlo bylo stejné, velmi nevzhledné. Ale najíst se dalo, když byl hlad. Pití bylo též nedostačující. Perlivá voda nebyla vůbec, čepovaná z nádob opravdu nebyla dobrá (slaná, led byl problém), pivo nebylo, tonic též ne. Z nealko nápojů byly je jen Fanta, Coca-Cola, Sprite nebo jejich velmi sladké "džusy". Bílé i růžové víno podávali teplé. Jediné, co pít šlo, bylo alko i nealko Mojito.


Vybavení, služby a personál

Po příjezdu na hotel nás odvedl jeden zaměstnanec hotelu do našeho pokoje (poslední pokoj na konci hotelu) s "výhledem na moře". Chodby připomínaly spíše psychiatrickou léčebnu než hotel. To, co se nám naskytlo z výhledu z okna, to byl šok. Nepořádek, kameny, staveniště. Matrace čouhaly z postelí. Vrátili jsme se na recepci a žádali výměnu pokoje. Pokoj s balkónem byla za příplatek 20 euro. Ten už ale prý neměli (druhý den ale přece jen byl, další Češi, co s námi přiletěl,i pokoj též měnili z důvodu tekoucího WC a všudepřítomného zápachu na pokoii). Nabídli nám tedy další pokoj, kde jsme se dívali pouze do budovy naproti (alespoň to). Smířili jsme se s tím až do té doby, než jsme zjistili, že nám teče WC ihned po prvním spláchnutí. Šli jsme opět na recepci, kde s námi již nechtěli příliš komunikovat. Odpad z WC nám tekl až do pokoje. Museli jsme tam dát jako zábranu ručník, který byl po 5 minutách na ždímání. Dále jsme používali WC maximálně mimo pokoj, abychom se neplavili v odpadu. Poté jsme žádali již výměnu hotelu. Nešlo to snadno, ale podařilo se.


Pláž a moře

Moře je na Djerbě krásné, nebo tak jsem si pamatovala z minulé návštěvy. Díky tomu, že bylo ohraničeno v rámci hotelu u obou stran 150 m "moly", které byly z velkých kamenů (na nich a mezi kameny byl neskutečný nepořádek), byla šíře pláže úzká pro celý hotel a bojky byly též velmi blízko břehu. Vyplavené chaluhy nebyly odklizené. V moři jich bylo též dost, ale to příliš ovlivnit nelze. Břeh skýtal spoustu mušlí. S mořem u druhého hotelu se však srovnat nedalo. Pláž byla uklizená, kousek za pláží byly sprchy. Slunečníky a lehátka byla bez poplatku, byla ale stará a proleželá.


Okolí hotelu

Okolí hotelu bylo relativně čisté. Bylo ale vidět, že se neudržuje, chyběla tráva, mladé palmy (většina z nic byla již velmi stará a unavená), péče o rostliny. Naproti hotelu byl obchůdek se suvenýry, keramikou, přehozy, koberci...


Celkový dojem

Doporučuji CK, aby tento hotel navštívili a zvážili, zda do tohoto hotelu chtějí vůbec své klienty posílat. Je to hotel dvouhvězdičkový, což se na Djerbě ví mezi zaměstnanci hotelů, místními i delegáty. Nejela bych v těchto destinacích ani do tříhvězdičkového hotelu... tento byl ještě mnohem níže. Je to podvod na klienty CK. Nebyli jsme jediní, kteří si opakovaně stěžovali. A to opomíjím to, že delegát nebral telefony, neodepisoval na zprávy co slíbil, nesplnil. K jeho cti po našem velkém tlaku ale zařídil jiný hotel, kam jsme se mohli přestěhovat. Málokdy píši něco kritického, ale tentokrát musím. Kdyby má recenze pomohla alespoň pár z vás, kteří byste měli v úmyslu do Castille odletět, si to rozmyslet a využít služeb jiného hotelu, nebyla by zbytečná.


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes zavřeno