Detail recenze: Ensana Pacifik Grand Hotel

  Česko, Karlovarský kraj, Mariánské Lázně

1/5

AKI:
Nespokojenost s obsluhou v kavárně

Ubytování

JSEM RÁDA ,ŽE ZDE NEJSEM UBYTOVÁNA


Vybavení, služby a personál

Dnes jsme s přáteli navštívili vaši kavárnu obsluha šokující1) nezájem o zákazníka při dotazu, že na nás bylo zapomenuto( po 10 min. jsme si na dálku slovně objednali 3 kávy ) BYLO ŘEČENO ČÍŠNÍKEM ŽE MI NEROZUMÍ hovořila jsem ČESKY, což bylo zopakováno ještě jednou, pak moji přátelé hovořili německy a číšník byl vyměněn, vše rozuměl (jsem z Prahy, ale takto se v našich službách se 4**** obsluhující nechová hlavně ,že Pražáci čelí různé kritice)špatná reklama pro váš hotel .Nikomu nedoporučím


Celkový dojem

ŠPATNÝ


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Zájezdy do hotelu Ensana Pacifik Grand Hotel

Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
222 200 610
dnes 11–18 h