Detail recenze: Girasole 2000 Hotel

Itálie, Lombardie, Bormio

2/5

Cena
od 636 Kč/os
Marcela Gregůrková:
Hrůza v hotelu Girasole 2000 již nikdy více!!!!

hotel špinavý, pokoje zapáchající, deky na přikrytí špinavé( stopy od bot, sláma, bodláčí...)koupelny smrděly jako ve stoce, velmi nechutný igelit od sprchy!!! nedostatek místa v celém pokoji, chybějící zábrany na patrové postele (byla nás partie a ne všichni dostali - nevhodné pro děti) chybějící dětský koutek (pouze jeden plastový domeček) nic více, vše zaprášené - oblečení se nedalo dát do rozpadajících špinavých skříní! Celkový dojem katastrofální !

snídaně: staré pečivo - vhodné na strouhanku, salám první dva dny chycený - příliš nevoněl večeře: stále dokola hranolky nebo kaše

služby nulové, na hotelu se nacházelo nějaké malé welness - do kterého jsme se nešli raději ani podívat, když jsme viděli tu hrůzu na pokojích - ještě bychom tam něco chytli, hvězdičky neodpovídaly v žádném případě +++ ale tak MÍNUS +++, vybavení standartních pokojů příšerné, kdybychom neměli 3děti okamžitě bychom se přestěhovali na jiný hotel, z kterého bychom museli na svah dojíždět. vyžití mymo lyžování 0!!!! kolem hotelu nepořádek, všude špína, nezameteno (jen někdy - formou tam jsme byli a tam ne) vchod do lyžárny neumetený od sněhu, chůze v přaskáčích po zmrzlých schodech se 3dětma a lyžema - SUPROVÝ - jsem zvědavá, kdyby si někdo zlomil nohu kdo by to hradil????!!!!

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky

hrůza na kterou dlouho nezapomenu!!!! a při dalším výběru si dám obzvlášť práci se čtením recenzí!!!

565 656 610