Detail recenze: Golf Hotel Morris

Česko, Karlovarský kraj, Mariánské Lázně

4/5

Cena
od 980 Kč/os
Manželé H+R z České Lípy:
Majitel hotelu se pokusil o provozování "luxusního" hotelu v Mariánských Lázních. S manželkou jsme byli ubytováni v listopadu 2017. Chtěli jsme romanticky oslavit výročí, ale byli jsme velmi zklamáni! Část personálu je neprofesionální a neměl by na hotelu vůbec být. Na hotelu není žádné vedení a podle toho to tam také tak vypadá a funguje. Máte pocit, že si každý dělá co chce. Po ránu výkřiky a smích personálu z kuchyně a po, snídaních do oběda řve hudba z restaurace na plný pecky! S manželkou často jezdíme na pobyty po celé Republice a i do zahraničí, ale sem se už nikdy nevrátíme!

Ubytování

HYGIENA BY TEN HOTEL MĚLA ZAVŘÍT! Jak jsem uvedl, mělo by se jednat o luxusní hotel se starožitným nábytkem. Vstup do hotelu působí příjemným dojmem,díky pěkným dekoracím a decentnímu osvětlení, ale to je asi tak vše. Paní recepční nás mile přijala a předala nám klíč od pokoje, na který se bylo možné dostat, kvůli závadě na zámku, až asi po pátém pokusu. Postele byly zastlané nevyměněným povlečením po předchozích hostech! Prostěradlo bylo špinavé (drobky a vlasy a žluté fleky). V koupelně byly osušky děravé, a také se žlutými fleky. Na požádání nám bylo sice povlečení a osušky vyměněno, ale jak je možné, že si tohle může vůbec někdo dovolit! Po tomto zjištění manželka umyla sprchový kout a koupelnu raději sama! "BEZVA ROMANTICKÉ UVOLNĚNÍ!"


Strava a stravování

PERSONÁL NA RESTAURACI JE NEPROFESIONÁLNÍ PARTA TYPU "A JE TO!" Večeře a snídaně náš špatný pocit z tohoto hotelu trochu zlepšily svou pestrostí. Personál je ale tragédie sama osobě. Na číšníka čekáte dlouho, neboť si vás všimne spíš náhodou, když zvedne oči od mobilu. Zřejmě to samé dělá i kuchař v kuchyni, protože jsme čekali od objednání večeře skoro 40 minut, než nám ji přinesli. Objednali jsme si pivo, který nám jiný starší číšník přinesl docela brzy. Ale pak už jsme neměli šanci. Asi je to tím, že tam číšníci a jedna číšnice fungovali jak, když se hasí požár. Obsluhovali na přeskáčku a chaoticky jen toho koho si všimli. Nechápu proč si nerozdělili restauraci na úseky aby měli přehled o objednávkách hostů. Nemuseli by tam pak běhat zmateně jak splašené koroptve!! Takže se právě stalo, že jsme přišli s manželkou do restaurace současně s jinými hosty, kteří byly po večeři mnohem dříve než my. Nemluvím ani o tom, že oni vypili za tu dobu 3 piva a my dostali jedno a další jsme si u večeře už neměli u koho objednat,kvůli zmatenému pobíhání číšníků a číšnice.


Vybavení, služby a personál

PARODIE NA HOTEL! Kdo chce vidět "luxus" po vesnicku, ať se přijede podívat ;-). Ve schodišťové hale visí dráty ze stropu, kde asi měl viset lustr, ale majiteli už na něj asi nezbyly peníze. Ve vstupní hale čmouhy na podlaze od nějakého prášku nebo písku. Chodby a pokoj hotelu působí špinavým dojmem. Nezapomeňte si také vzít povlečení na postele a prostředky na úklid s sebou, jinak spíte ve špíně po předchozích hostech. ¨ Teď už je jasné proč v hotelu je používáno jen dekorativní osvětlení (přítmí a šero). Aby ta špína nebyla vidět.


review.category.WELLNESS

Pochvala masérkám! Masáže byly v pořádku a skvělé! Vířivka vypadala špinavě a zapáchala.


Okolí hotelu

Hotel se nachází v lese asi 2 km od jakéhokoli obchodu. Doporučuji vyvěsit někde u recepce velkou mapu Mariánských Lázní, aby host orientačně věděl kde se vlastně nachází a měl představu o okolí. Paní recepční nám po delším čekání sice vytiskla nějakou černobílou šmouhu, ale jako mapa to bylo nečitelné a na vyhození.


Celkový dojem

Špína. Neprofesionální personál. Hotel bez vedení je znát na kvalitě služeb a morálce personálu bez výjimky!


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes 8–19 h