Detail recenze: Hotel Grand Sirenis Punta Cana Resort

    Dominikánská republika, Punta Cana, Uvero Alto

4/5

Dana:
Hotel nelze z evropského pohledu považovat za 5*, sotva 3*

Ubytování

Nejprve nás ubytovali v pokoji pro tři osoby, kde ovšem byly jen dvě postele, následně jsme obdrželi pokoj dvě postele a přistýlka, ale v pokoji byla na zdech plíseň, která nás neopustila ani po 14 dnech Problémem je i opakované ucpávání záchodů v pokojích. Hotel disponuje lepšími pokoji a VIP částí bazénu se servisem bez front, určitě bych to po zkušenostech z normálního pokoje zvážila. Předpokládám že tyto lepší pokoje nemají plíseň a jsou větší.


Strava a stravování

Nejlepší jídlo dne je snídaně, bohatá, výběr velký, suroviny čerstvé, po 9 hodině se však před jídelnami udělala dlouhá fronta v důsledku velkého množství lidí a pomalosti černošského personálu, který jen velmi pomalu odklízel po odchozích hostech a připravoval pro nově příchozí. Oběd v restauraci u moře je již slabší, ale dá se vybrat a jídelna dělá i několik minutek, když si ukážete co chcete, do několika minut máte i tu minutku, problém je ovšem čistota v jídelně. Z evropského hlediska je problematická zejména čistota podlahy, zrezivělé vybavení , židle, stoly a nedostatek příborů , lžic, lžiček, ve špice i talířů. Personál jídleny musí ručně v kamrlíku uprostřed jídelny umývat malé množství příboru, takže je pravidelně nedostatek. Večeře v hlavních jídelnách jsou již nejslabší, ale v resortu je větší množství restaurací ala-cart, a některé jsou slušné i když nic moc. Např. Italská, japonská a steaková byli dobré, ale vyloženě zklamala brazilská. Jídlení lístek ale v žádné restauraci nepostanete vše jen přes QR kod. Celkově je škoda, že dobře vypadající suroviny jsou v důsledku špatného uchovávání ( jen pod nedostatečným světlem znehodnoceny a jsou studené a bez chuti.


Vybavení, služby a personál

Velkým problémem hotelu je pomalý a nedostatečně vedený personál. Velká neochota pracovníků recepce.


Pláž a moře

Pláž a moře dobré, čisté, bez závad. Na pláži jsou lehátka již značně použitá, ale lze ležet na lepších lehátcích u bazenu a k moři je to jen kousíček.


Okolí hotelu

Hotel disponuje velmi rozhlehlou hezkou a udržovanou zahradou,


Celkový dojem

Byla jsem zklamána kvalitou ubytování - plíseň a z něj vycházejí smrad na pokoji, pomalostí a neochotou personálu v hlavních jídelnách, nedostatečnou čistotou v jídleně u moře a celkově neodpovídající kvalitě služeb hotelu, který nám byl prezentován jako 5*, ale z evropského hlediska by byl označen jako stěží 3*.


Hotel vhodný pro:

  • Rodiny s dětmi
  • Všechny
  • Seniory
  • Mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Zájezdy do hotelu Grand Sirenis Punta Cana Resort

Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
222 200 610
dnes 8–19 h