Detail recenze: Island Resorts Maya Hotel (ex Valynakis Beach)

Řecko, Kos, Kardamena

3/5

Václav Jareš:
Hotel průměrný, personál hotelu ochotný až na pokojské. Pláž písčitá, ale po vstupu do moře kamenité dno. Poloha hotelu vyhovující.

Ubytování průměrné, standartní, v sprchovém koutě nejsou dveře, při sprchování je voda po celé koupelně. Úklid : za celou dobu mého pobytu (12 dní) byl proveden 1x po mé urgenci, což mi přijde značně nedostatečné. V Řecku je nařízeno po vykonání velké potřeby nevhazovat použitý toaletní papír do WC mísy, ale vyhazovat je do odpadkového koše. Po třech dnech nám došlo, že tyto koše nikdo nevynáší a tudíž jsme museli obsah těchto košů vynášet sami. Dovedete si představit ten odér, jaký z koše vycházel, než jsme přišli na to, že se budeme muset obsloužit sami. V prospektech, které jsme obdrželi po příletu od slečny delegátky bylo uvedeno, že výměna ručníků bude každé dva až tři dny. Skutečnost byla taková, že nám ručníky vyměnili za pobyt jedenkrát, opět po mé urgenci a to takovým způsobem, že jsem ručníky donesl okolo 12:00 pokojským na výměnu a k výměně těchto ručníků došlo až okolo 18:30. Kdybychom neměli svoje ručníky, nemáme se po příchodu z pláže do čeho utřít. 1x netekla v celém hotelu voda asi 3 hodiny, což se stát může. Avšak dovedete si jistě představit, jak vypadaly toalety na hotelu, kde je ubytováno cca 150 - 200 lidí. 1x nešel elektrický proud asi 4 hodiny Při prvotním ubytování jsme zjistili, že je prasklá žárovka v jedné lampičce. Byl jsem to oznámit, ale do druhého dne nedošlo k její výměně. K výměně došlo až po mojí opětovné urgenci. Bar v hotelu byl provozován do 23:00 a neustále v něm hrála velmi hlasitě hudba, což způsobovalo nemožnost spánku. V jednom případě hrála živá hudba (hudební skupina) do 24:00, což se nedá označit jiným slovem než MASAKR. Děs, běs a hrůza. Manželku z toho bolela hlava a o nemožnosti spánku není třeba se ani zmiňovat.

Stravování neprosto bez chyby. Všeho dostatek a dobrý výběr, Skladba stravy pestrá.

Vybavení standartní, služby odpovídající třem hvězdičkám, personál ochotný, milý, snažící se vyhovět, tedy až na pokojské. Hudba : Bar v hotelu byl provozován do 23:00 a neustále v něm hrála velmi hlasitě hudba, což způsobovalo nemožnost spánku. V jednom případě hrála živá hudba (hudební skupina) do 24:00, což se nedá označit jiným slovem než MASAKR. Děs, běs a hrůza. Manželku z toho bolela hlava a o nemožnosti spánku není třeba se ani zmiňovat. Delegát : Ondřej Dino Lukovský - měl jsem na něj dva požadavky během mého pobytu, nebyl schopen zařídit a zrealizovat ani jeden. De facto mi naznačil, abych si to vykomunikoval a zařídil sám. Pro mě naprosto zbytečný člověk. Co jsem si všiml, tek ho zajímal akorát prodej fakultativních zájezdů, pravděpodobně z toho důvodu, že na nich byl finančně zainteresován formou možných provizí z prodeje.

Pláž písčitá, ovšem kamenité dno moře vyžadující obuv do vody.

Jako všude v Řecku. Na první pohled OK, na druhý pohled za domy nepořádek starý x let.

Klientelu tohoto hotelu tvoří především Poláci, i zaměstnanci hotelu jsou z části polské národnosti. A Poláci umí být hluční, arogantní, netolerantní, mitříci světíčka a ředitelé zeměkoule. Závěr : do tohoto hotelu už nikdy nepojedu a velmi důrazně jej nedoporučuji.

565 656 610
dnes 11–18 h