Detail recenze: Hotel Jaz Tour Khalef Thalasso & Spa Resort

Tunisko, Sousse

4/5

Cestovatel:
Hotel má nejlepší léta již za sebou, služby jsou na očekávané úrovni.

Úklid každý den, bez problémů.

Strava standardní, možnost výběru i z tuniských jídel, koutek s dětskými jídly, jídla pro vegetariány. Personál během špičky při obědech i večeřích nestíhá uklízet a připravovat stoly pro další hosty. Občas nebyla k dispozici balená perlivá voda, což by se u pětihvězdičkového hotelu nemělo stávat, ale neperlivé bylo vždy dost. Možnost velmi brzké snídaně s omezeným výběrem, a to od 5:00 hod.

Recepční "zapomíná" vydat při směně peněz potvrzení, které je vyžadováno při zpětné směně TND na konvertibilní měnu. Jinak je personál milý a ochotný. V blízkosti hotelového bazénu hraje v podstatě celý den velmi nahlas reprodukovaná hudba, ve večerních hodinách se rozléhá hudba z programu organizovaného hotelem až do 23:00 hod. Na přilehlé pláži již hudba slyšet není. Dětský bazén je dostatečně vzdálen od bazénu určeného dospělým. Lehátek u bazénu je dostatek včetně matrací. Možnost ležení nejen u moře a bazénů, ale i na trávnících v zahradě pod stromy.

Úsek moře příslušející k hotelu je ohrazen nejen bójkami, ale i sítěmi, a to pouze v krátkém úseku, v němž dospělý bez problémů dosáhne nohama na zem, což je docela omezující vzhledem k počtu koupajících se. Nicméně je možné poodejít na sousední pláž s neomezeným přístupem do moře. Síť má zřejmě chránit nejen před utrženými vodnými rostlinami, ale i před modrými medúzami. V moři jsme u břehu našli kusy rozbitého skla, běžné jsou i úlomky cihel. Pláž se sice snaží občas uklidit, ale z moře plovoucí kusy igelitu a další odpadky nikdo v pobřežní části nesbírá. U pláže jsou k dispozici uklízené sprchy a WC.

Před vstupem do areálu hotelu stanoviště taxi. Nová výstavba přiléhající k areálu hotelu není orientována na turisty, ale na běžný život města a jeho obyvatel. Obecně je v Tunisku na mnoha místech značné množství odpadků, případné stavební suti apod. Tuniští česky hovořící delegáti objasňují na fakultativních zájezdech, proč tomu tak je.

Hotel nabízí standardní služby spojené se zařazením do kategorie 5 hvězdiček, personál je příjemný, úklid bez problémů, pouze moře je znečištěné odpadky. Rovněž utržených vodných rostlin je zde dost a dost. Pro ty, kteří vyhledávají ubytování s animačním programem a hlasitou hudbou do večerních hodin, je toto ubytování vhodné.

• Obchodní cesty

Zájezdy do hotelu Jaz Tour Khalef Thalasso & Spa Resort

565 656 610