Detail recenze: Kleopatra Melissa Hotel

Turecko, Alanya, Kleopatřina pláž

4/5

Cziss:
Krásné místo a okolí, hotel a obsluha super, pláž, nákupní možnosti a možností výletů též vynikající.

Ubytování na 3* na vynikající úrovni. Pokoje se denně uklízí, čistý ručních pokud chcete dostanete též každý den. Vybavení plně dostačující (klimatizace, lednička, velká sprcha...), na dobré úrovni, jen sem tam s drobnou závadou (přeci jenom se tam každý týden střídají jiní lidé).

Je nutné si zjistit něco o stravovacích návycích v Turecku. Základ jídla tvoří zelenina a saláty, ovšem výborně zpracované. Maso je vždy nějaké, jedno či dvě, chutné. Mnohdy též rovnou se zeleninou. Zákusky jsou na medovém základě, též velmi chutné. Je to něco jiného než na co jsme zvyklý, na druhou stranu člověk pozná nové věci. Každopádně je jídlo velmi dobré.

Jednoduše super, zejména personál. Milí lidé, úslužní. Někdy snad až moc :).

Kleopatřina pláž je skutečně v oblasti ta nejlepší. I když ty ostatní jsou horší jen o trošku. Vstup do moře je mírně prudší (po 4 metrech už 2 metry hloubky). Ale tak je to v Turecku zřejmě úplně všude. Všude písek. Když víte jak hledat, tak narazíte i na hejna rybek. Bonusem je, že každý den z pláže uvidíte minimálně tak 20 různých lodí ("plachetnic") cestujících z přístavu u hradu na druhé straně Alanye. Tyto lodě se zde zastavují, aby se lidé mohli i vykoupat, takže fajn podívaná.

V okolí je park, promenáda, obchod typu Tesco. Protože je to na začátku pláže, tak je tam klidněji. Směrem do centra (1,5 km) narazíte na spoustu obchodů (suvenýry, jídlo, oblečení atd.). Krásný je přístav pod hradem a samotný hrad dělený na 2 nevzdálené části (jedna vstupenka platí na obě) a mešitu. Výstup nahoru po svých doporučuji jen mladým lidem bez dětí (je to ostré stoupání ve vedru přes 30°), ale dá se to :). Na druhou stranu toho pak uvidíte mnohem víc. Jinak je tam spousta možností busem, taxikem...

Vynikající dovolená.

• Páry

565 656 610