Detail recenze: Hotel Lindos Imperial Resort & Spa

  Řecko

5/5

Ludmila:
Profesionalita hotelu a jeho sluzeb v katastrofalnim kontrastu s CK ***.

Ubytování

Perfektni, presne podle naseho pozadavku uvedeneho v poznamce na Smlouve o zajezdu. Sluzby hotelu stejne tak. Hotel urcite muzeme doporucit. Tech par drobnych nedostatku nema (alespon pro nas) vliv na celkove hodnoceni hotelu a jeho sluzeb.


Strava a stravování

Urcite si vybere kazdy


Vybavení, služby a personál

Toaletni papir zasadne nedoplňovali, museli jsme o nej žádat. Uklid byl v zakladnim módu, t.j. stlani posteli, vyneseni odpadku, vytrenipodlahy, zameteni terasy, vymena rucniku... Coz staci, clovek nemusi mit 3x za tyden ciste cichy. Doma taky urcite nepovlekame 3x tydne.


Pláž a moře

Pod pojmem piscitooblazkova plaz si nepredstavuji plaz pouze z ruzne velkych kaminku a kamenu. O pisku si muzete nechat jenom zdat.. Vstup do more bez bot do vody byl nemozny. Slizke oble vetsi kameny +sila pohybu vody v mori , vam ani pri nejlepsi vuli nedovoli dojit do more treba jen po kolena. Takze pokud se chcete vykoupat v mori a nemate boty do vody, hned na kraji sednout na zadek a sunout se do more a stejne tak zpet. Stacilo by, kdyby CK ***uvedla, ze boty do vody jsou nutne nebo alespon vhodne. More jako takove bylo ciste, stejne tak plaz.


Okolí hotelu

V blizkem okoli hotelu nic neni, je to presne tak, jak uvadi cestovka.


Celkový dojem

Hotel, ubytovani, sluzby, vsechno, az snad na ten toaletak, na jednicku. Ovsem CK *** to je jiná. Pobyt jsme meli podle Smlouvy o zajezdu zaplaceny na 7 noci, od 19.7. do 27.7. Odlet mel byt 26.7. v 22.55. V den odletu⁵ musite vyklidit pokoj do 11.00. Ten šok, kdyz v 16.30 dne 25.7. vola delegatka, jak to, ze jsme si nevyjednali check out (prodlouzeni pobytu na pokoji), si tezko nekdo prredstavi. Moje odpoved, proc bychom to delali, kdyz odletame az nasledujici den, tedy 26.7., odstartoval pekelné nasledujici 3 hodiny. Kdyz to zkratim, CK *** nam vouchery vystavila spatne, pouze na 6 noci, tedy s odletem o den driv. Ano, meli jsme si vouchery cele zkontrolovat. Udelali jsme to u jmen, dat narozeni, sluzeb,.... Na datumy pobytu jsme se nepodivali, to nas vubec nenapadlo, ze by tady nemohlo neco nesouhlasit. Takze od 16.30 do 19.40, kdy nas vyzvedaval autobus na letiste, jsme museli pobalit 2 pokoje (dcera s 2letym synem v jednom pokoji + ja, manzel a 6lety vnuk v druhem pokoji), dcera a vnuk jeste rychle absolvovat testy na Covid ( vraceli jsme se 26.7. v 0.55 , takze kvuli necelou hodinu platnym novym opatrenim zaplatit 70 euro za testy,coz ale s cestovkou nesouvisi). Ale pak zaplatit check out za oba pokoje , coz cinilo 140 euro. A to nemluvim o tom blazinci, kdy jsme s cestovkou a s delegatkou po e- mailu a telefonicky resilii, kdo ma pravdu,, jak to tedy je, kdy se vlastne vracime... do toho pro jistotu balite..... Dovolena krasna, ale ten posledni den, resp.odpoledne, nam CK *** hodne "zprijemmila". --‐---------- 29.7. : Jeste se chci zeptat na www.recenze.cz, proc menite nazev cestovky za hvezdicky? Myslela jsem, ze jde o recenzi, ne o cenzuru. Cestovka ve zkratce je : *.*. Cesky nazev cestovky je***. Ludmila. Odpověď: Webové stránky jsou zaměřeny na recenze ubytovacích zařízení, nikoli na recenze pořadatelů zájezdů. S pozdravem Recenze.cz


Hotel vhodný pro:

  • Všechny
  • Rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes 11–18 h