Detail recenze: Nadia Hotel

  Bulharsko, Primorsko

4/5

Andrea:
Dobrý den, celkové hodnocení hotelu bylo dobré, bohužel hned první ráno při snídani jsme měli první nepříjemnou zkušenost s číšníkem. Kamarádka šla na kávu, posadila se ke stole, přičemž si k ní přisedli jiní lidé na snídani, přiletěl čísník a začal na ní řvát že nemá blokovat stůl a to velice nevhodným způsobem, všichni z restaurace se otáčeli a nechápali co vlastně se děje.(další den už kamarádka raději chodila ráno do kavárny jinam). Další den jsme přišli z pláže, v ruce kelímek od kávy(prázdný) opět řev a absolutně nevhodná reakce, tak nějak jsme pochopili že se k bazénu nesní nosit nic zakoupeno jinde. Nebyla to poslední negativní zkušenost, která se tohoto číšníka týkala. Navíc jsme nebyli jediní, minimálně tři hosté se k nám přidali s tím že toto nezažili. Tento hotel bych již nenavšívila a to jen díky číšníkovi, jiný personál byl milý, příjemný, vstřícný.

Ubytování

Ubytování bylo v pořádku.


Strava a stravování

V hotelu jsme meli jen snidane, kazdy den to same. Velmi skromne snidane.


Vybavení, služby a personál

Personál byl v pohodě až na pana čisnika, ktery byl neprijemny se vsim mel problem viz recenze vyse.


Pláž a moře

Moře krásné a čisté.


Okolí hotelu

Vecer ožívá lunapark kousek od hotelu :)


Celkový dojem

Do Primorska se ráda vrátím, do hotelu Nadja už ne.


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes 8–19 h