Detail recenze: Playa Dorada Aparthotel

Španělsko, Mallorca, S'Illot

4/5

Jaroslava Švehlová Marešová:
Hotel je krásný, měli jsme dle požadavku pokoj v 6.patře měl nádherný výhled z výšky, hlavně ráno byl východ slunce krásný !Všechny pokoje tohoto hotelu mají balkony s výhledem na moře, jídlo bylo výborné, velký výběr, mnoho ovoce, zmrzlin, sladkých dezertů. Jediné co neuměli bylo vepřové maso- vždy bylo gumové. Pláž je 10 m od hotelu, ale je nutné mít dobré boty do vody, protože je vstup po kamenných plátech mezi nimi jsou kamínky a písek. Písečná pláž vlevo je cca 200 m, ale 35 Euro za den 1 lehátko a deštník i s bezpečnostní schránkou se nám zdálo opravdu hodně. Písečná pláž vpravo je cca 150 m, 1 lehátko za 4,5 Euro, deštník za 6 Euro,1 Euro bezpečnostní schránka na kůlu travinového deštníku. I tady je ale vstup do moře méně-ale přesto přes kamenné pláty a boty do vody jsou nutné. Bohužel byly celý týden vlny, takže starší lidé nešli do moře z obav z vln. Ale i tak bylo koupání krásné. U hotelu je krásný veliký bazén, kde si můžete dobře zaplavat, lehátka s deštníky jsou u hotelu zdarma. All inclusiv bar funguje skvěle do 24 hod., pokud si chcete vzít nápoj k lehátku, dají Vám ho do velkého plast. kelímku, aby se sklo nerozbilo u bazénu. Hotel nám zprostředkoval i výlet do Marinlandu do La Palmy, který byl moc krásný. Na recepci jsme měli sjednané i půjčení auta, také bez problémů. Celkově ochota, pohoda, příjemné prostředí, moře. Krásná pohodová dovolená v září 2019, vřele doporučuji.

Krásné,čisté,příjemné,veliký balkon s výhledem na moře !

Vybavení dobré, čisté, personál ochotný, vyřídili i vrácení zapomenutých věcí ve vypůjčeném autě.

krásná dovolená.