Detail recenze: Zefir Hotel

  Bulharsko

3/5

Vladimír:
První dojem při poskytovaných službách dost špatný, hotel je na úrovni **

Ubytování

Ubytovací služby a zařízení bez problémů


Strava a stravování

Při pozdějším příchodu do jídelny již pouze omezený výběr stravy, sortiment po dobu pobytu skoro neměnný.


Vybavení, služby a personál

Personál LOBBY BARU absolutně na nízké úrovni - pro all incluzive možnost konzumace pouze jednoho alkoholického nápoje v objemu 5 cl. Žádná možnost míchaných nápojů, poněvadž objem konzumace by přesáhl 5 cl., . v jídelně nedostačující počet příbotů, opakovaně nefunkční kávovary, celkově vybavení baru a jídelny neodpovídá hotelu ***+


Pláž a moře

Pláž a moře velmi blízko od hotelu, teplota vody a čistota moře , vodní sporty = OK


Okolí hotelu

Při pobytu v tomto hotelu v roce 2017 byla obslužnost obchodů určtě lepší, pravděpodobně hotel zlikvidoval obchůdky a nahradil je prostrory ( bar, pivní bar, cafe bar a další ), které však nejsou rekreanty vůbec využívány.


Celkový dojem

Celkový dojem zlepšilo počasí a komunikace s účastníky pobytu a akce animátorů - hlavně pro děti a velmi klidné prostředí - hlavně po 22:00 hodině.


Hotel vhodný pro:

  • Všechny
  • Rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes 8–19 h