Detail recenze: Hotel Džbán

Česko, Moravskoslezský kraj, Karlova Studánka

3.7/53.3/5

Cena
od 1 260 Kč/os
Vendula Babáček:
Zklamání a naprostá neochota řešit potravinové alergie – velmi nepříjemná zkušenost Bohužel musím sdílet velmi negativní zkušenost s přístupem personálu (konkrétně pana majitele) hotelu a jeho restaurace. Moje sestra má potvrzenou a těžkou alergii na lepek. Je pravda, že jsme tuto skutečnost nenahlásili předem – to byla chyba na naší straně. Chtěli jsme se však pouze informativně zeptat, zda je možné bezlepkové jídlo nebo zda restaurace pracuje s informacemi o alergenech. Odpovědí nám však bylo arogantní zlehčování, že „takové vymýšlení dřív nebylo“ a že „si to dnes lidé jen vymýšlejí“. Tento přístup nebyl jen neprofesionální, ale především nebezpečný. Z potravinové alergie se tu dělá banalita – přitom pro člověka s těžkou reakcí může být kontaminace skutečně zdravotně ohrožující. Jsem vystudovaná nutriční terapeutka (1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy) a pracuji ve zdravotnictví – s potravinovými alergiemi se setkávám denně a velmi dobře chápu, jak závažné mohou být. Není to “trend” nebo “rozmar”, jak se nám snažil majitel naznačit. Tato ignorance mě hluboce zklamala. Kvůli jeho přístupu jsme se rozhodli jídlo v restauraci vůbec neriskovat. Pokud máte potravinovou alergii, doporučuji tomuto podniku se raději vyhnout obloukem. Není tu prostor pro bezpečnost, pochopení ani základní respekt.

Ubytování

Ubytování v pořádku


Strava a stravování


Vybavení, služby a personál

Katastrofa z hlediska personálu!


Celkový dojem

NEDOPORUČUJI


Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Neváhejte nás kontaktovat

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
222 200 610
dnes zavřeno