Detail recenze: Hotel Zaton Holiday Resort

Chorvatsko, Severní Dalmácie, Zaton

5/5

Jitka:
Jsme nenároční cestovatelé a dovolená v Zatonu byl pro nás tak trochu luxus. Spokojenost po všech stranách - ubytování v apartmánu - čisté, vybavené, nepoškozené, krásná terasa, kde jsme si grilovali. Pláž většinou písčitá - sem tam nějaké kamínky, ale není potřeba bot. Děti ti stavěly z písku hrady . Voda čistá, ideální pro malé děti - není hloubka, pro plavce doporučujeme pronajmout si "pedalínu" a doplavat do průzračné hloubky. Pláž je udržovaná, čistá - dostatek lehátek a slunečníků ( za malý poplatek) Celý areál je úžasně opečovávaný - stále se rozrůstající. Spousta kytek a stromů, které denně zalévají, zametají cestičky, hrabou jehličí z borovic. Personál milý - denně vynáší smetí, asi 2 x za pobyt vyměnili všechny ručníky a osušky, doplnili toaletní papír.

Fotografie od autora recenze

pěkné, nerušené od ostatních hostů, čisté - spokojenost!!! Blízko pláže cca 200 m. k parkovišti také tak ( auty se až k apartmánům nesmí - s kufry pomáhají brigádníci s vozíčkem)

většinou jsme si vařili sami, v areálu u recepce do kempu velký market, dá se nakupovat denně ( nebo si dát i maso do mražáčku v lednici) Je tam i několik restaurací, kde se dá chutně poobědvat či večeřet.

denně několik programů a akcí na den i večer pro děti i dospělé ( taneční škola, zumba, aquaaerobik , karaoke, diskotéky, filmová představení muzikál, divadlo atd....) program se vyčte z nástěnky u recepce nebo u bazénu se sladkou vodou. Ani se všechny aktivity nedají za týden stihnout. Možnost Trim tratě - běhání v borovicovém lese, tenisové kurty, voleybalová, košíkářská a jiná hřiště. Minigolf, malé autohřiště pro děti . Ježdění na ponících. Mini bazén pro malé děti. Trampolínym skákací hrady, tobogán. Plovoucí prolézačky na vodě.Personál ochotný, usměvavý. Nespočet dětských hřišť pro mimina až náctileté. spousta prolézaček, hopsadel , kolotočů. Nově vybudovaná velká pláž ( otevřená 2.7.2014) Velká nabídka vodních atrakcí ( skútry, banán, padák, tahání se na čemkoli za člunem,...) Většina těch atraktivních atrakcí za poplatek, ale také spousta zadarmo.

velká dlouhá pláž, z 90 % písek, najdou se i místa pro milovníky oblázků nebo betonové plochy se třemi schody do moře. V moři voda čistá, i když je tam víc lidí, nekalí se. Někdy vlny, někdy úplně hladká hladina. Není potřeba bot do vody - snad jen velké citlivky :-) Vstup do moře pozvolný - idální pro malé děti. Dál o břehu i hloubka pro plavce.Slunečníky a lehátka s matrací za poplatek ( nic hrozného) Nám stačila deka a plážový stan. Možnost si dát deku i do stínu ( do borovicového háje - hrabali tam i jehličí)

Okolí v celém rezortu krásné, udržované, denně se o to starali, zalévali, zametali, čistili i chodníčky na pláži od písku, denně uhrabávali a srovnávali písek na pláži. Areál velký na procházení. Jen škoda že není moc vyžití pro bruslaře - nepřiliš vhodné cestičky a hodně lidí na kličkování mezi nimi. Do nejbližšího města Zadaru cca 15 km, nebo do krásného Ninu i pěšky ( 2 - 3 km)

Pokud pojedeme - příště zase do Zatonu! ( týden byl málo)

Zájezdy do hotelu Zaton Holiday Resort

565 656 610